Gå til innhold

Dette blir jeg kvalm av

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen av desse har gjort noe som helst for å fortjene noen som helst slags orden...

Det eneste de har gjort er å fu*** opp Norge BIG TIME!

At de i det hele tatt takker JA til den er også motbydelig mener nå jeg!

Og nei det er ikke misunnelse, de fortjener det bare ikke...

http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/09/18/408659.html

Skrevet

Har litt problemer med linker i dag. Hva dreier det seg om Mistera?

Skrevet

Er så enig så enig,Mistera!

Er det noen som IKKE fortjener det, så er det nettopp Bondevik, Valgjerd, Mulla Høybråten & co.

Skrevet

Hvem fortjener det isåfall, da?

Hvem som fortjener det er vel noen som gjør noe positivt, som de blir husket for i fremtiden, kanskje?

Og jeg håper Bondevik & hans like, fort blir glemt...

Liker ikke sjølgode mennesker, det være seg statsminister eller andre vanlig dødelige...

Skrevet

Hvem som fortjener det er vel noen som gjør noe positivt, som de blir husket for i fremtiden, kanskje?

Og jeg håper Bondevik & hans like, fort blir glemt...

Liker ikke sjølgode mennesker, det være seg statsminister eller andre vanlig dødelige...

Hva som er positivt og hvem som er selvgode - det kommer vel an på øynene som ser? Det er sikkert en haug med mennesker som syns Carl I Hagen er sympatisk og...

Skrevet

Hva som er positivt og hvem som er selvgode - det kommer vel an på øynene som ser? Det er sikkert en haug med mennesker som syns Carl I Hagen er sympatisk og...

Det har du selvsagt helt rett i.

Jeg er absolutt ingen Hagen - tilhenger, men av to onder vet jeg sannelig ikke.

Og om det å dekorere med storkors etc, må gjerne Bondevik bli dekorert til han ikke synes, men ikke for det politiske arbeidet sitt.

Og langt mindre Høybråten og Haugland.

Men som du sier, nanna: det kommer an på øyet som ser.

Skrevet

Har litt problemer med linker i dag. Hva dreier det seg om Mistera?

Det er bondevik, som har tatt imot en orden fra kongen... Noe han ikke fortjener!

Skrevet

Det er bondevik, som har tatt imot en orden fra kongen... Noe han ikke fortjener!

Å fy faen, den duden er ikke sann!

Blir ille berørt hver gang jeg tenker på at jeg lever i et land der en PREST er statsminister.

Skrevet

Hvem fortjener det isåfall, da?

De som fortjener orden er de som har gjort noe POSITIVT for landet vårt...

Har Bonden gått i krig (ja han har sendt sine folk, men har han vært der selv) Bonden er en pyse som ikke har gjort annet enn å fått et illsint norge imot seg, selv om det da fortsatt er noen få som støtter de ville påfunnene hans!

Skrevet

Jeg håper at den nye regjeringen til neste år, vet å betakke seg.

Det jeg syns er dummest, er at det virker som sånn automatisk politikerfrynsegoder.

De er valgt for å gjøre en jobb i den tida de sitter som politikere, det er ikke noe å få orden for.

En annen sak om det var spesielt fortjent, et eller annet uvanlig og flott for landet at de hadde gjort.

Og det har de jo ikke. Uansett hva man ellers måtte mene politisk.

Skrevet

jeg er ikke riktig ferdig med emnet ennå. Jo mer jeg tenker på det, jo mer forarget blir jeg,

Ja, jeg vil huske denne regjeringen, først og fremst for den som raserte velferdsgodene for den jevne mann:

la med grunnskoler,

satte eldre ut på anbud

påførte kronisk syke større medisinutgifter

Og forsøkte å redusere folks pensjoner( håper at den saken ikke blir ferdigbehandlet før neste valg )

Skrevet

jeg er ikke riktig ferdig med emnet ennå. Jo mer jeg tenker på det, jo mer forarget blir jeg,

Ja, jeg vil huske denne regjeringen, først og fremst for den som raserte velferdsgodene for den jevne mann:

la med grunnskoler,

satte eldre ut på anbud

påførte kronisk syke større medisinutgifter

Og forsøkte å redusere folks pensjoner( håper at den saken ikke blir ferdigbehandlet før neste valg )

++++ syntes ikke de har gjort noe fornuftig etter at de kom til "makten".

At de kan kalle seg et KRISTELIG folkeparti, forså å gå imot alt kristendommen liksom skal stå for, syntes jeg er forkastelig...

De tar fra de "fattige" og gir til de rike, mer enn noen gang!

Jeg er ikke enig med Carl og co heller jeg... så nå må de la andre ta over, en mere fornuftig regjering må til... men det går vel ikke med de fjottene som sitter der idag!

Skrevet

++++ syntes ikke de har gjort noe fornuftig etter at de kom til "makten".

At de kan kalle seg et KRISTELIG folkeparti, forså å gå imot alt kristendommen liksom skal stå for, syntes jeg er forkastelig...

De tar fra de "fattige" og gir til de rike, mer enn noen gang!

Jeg er ikke enig med Carl og co heller jeg... så nå må de la andre ta over, en mere fornuftig regjering må til... men det går vel ikke med de fjottene som sitter der idag!

De har fått gjennomført røykeloven. Det er jeg veldig fornøyd med.

Skrevet

Og dette har med helse å gjøre fordi....?

Hvorfor skal det ha noe med helse å gjøre? Dette er "åpent forum".

".............................."

Skrevet

For å fortjenes noe slikt må man ha gjort en målbar forbedring av samfunnet. Dette har ikke regjeringen gjort - for hver positive ting de har gjort, har de gjort 1 eller flere negative ting. Hvis du ikke tror meg, så ta en titt på alt de har gjort i løpet av regjeringsperioden. Ingen andre regjeringer har f.eks gjort mer for at de som har lite skal få enda mindre.

"............................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...