Gjest hakeslepp og bakoversveis Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Se http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=245470 Men _etter_ operasjonen da, får ikke foreldrene tilbake barnet sitt ? 0 Siter
petter smart Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Slik jeg forsto det risikerer de at sønnen ender opp på et amerikanske barnehjem. Helt tragisk og et eksempel på leger som setter penger over menneskelige hensyn. Helt hårreisende at dommeren dømte som han gjorde. Dette lukter giganterstatning. 0 Siter
morsan Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 "Men _etter_ operasjonen da, får ikke foreldrene tilbake barnet sitt ?" Uten at jeg har noen spesiell kjennskap til verken denne saken eller til amerikanske regler, så vil jeg jo anta at foreldrene må få tilbake foreldreretten da. For det var vel slik at foreldreretten ble fartatt dem fordi man skulle gjennomføre operasjonen uten at foreldrene kunne motsette seg det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.