Gå til innhold

Gaver innpakket i silkepapir - hva ville du tenkt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du fikk gaver pent innpakket i silkepapir - hva ville du da tenkt?

1. Giveren har villet gjøre noe ekstra, og funnet fram et silkepapir med farge som passer, og pakket inn gaven i dette for å gjøre det ekstra fint.

2. Giveren hadde dessverre ikke noe ordentlig gavepapir, og tok derfor noe silkepapir han/hun likevel hadde liggende. Det så jo fint ut likevel, og hvem tar vare på papiret uansett?

3. Hm, silkepapir som innpakningspapir,...det har jeg ikke sett før. Er det noe nytt?

4. ...(noe annet, en alternativ tanke)

* * *

Skrevet

Morsomt og annerledes, og ser ikke ut som de kjedelige standard-innpakningene, har jeg tenkt de gangene jeg selv har pakket inn gaver i silkepapir.

Gjest fint det og
Skrevet

Giveren synes silkepapir er fint å pakke inn gavene i. Who cares - papiret kastes likevel. Dvs. hvis min 6-åring er til stede lager vi en vakker silkeblomst av papiret.

Skrevet

Da jeg jobbet i butikk i sommer så brukte vi dette ganske ofte...

Kombinerte gjerne to farger isteden for de blomstrete/stripete/stygge gaveinnpakkingspapiret....

Men selvsagt så finnest det jo flere måter å gjøre dette på, så det spørs vel åssen utførselen på det var:)

Skrevet

Nr.1!

Dessuten har jeg verdens snilleste og omtenksomme tante, som alltid pakker gaver inn i mørk lilla silkepapir.Det har pågått i maaange år assa, lurer på hvor hun får det fra :-) Det gir silkepapirinnpakninger en ekstra "god vibb" for meg!

Tror mange butikker bruker det også!

Tanken om gjerrighet sparer jeg til jeg ser hva som er inni gaven ;oP

God Lørdagskveld!

Skrevet

Tror ikke jeg hadde tenkt engang, trodde det var helt vanlig.

Det er svigermor som alltid har gjort det, og det er noe helt nytt for meg.

Først syntes jeg det var litt underlig, men jeg så jo hvor forseggjorte gavene var pakket inn.

Tenkte det var en greie som hun var "hekta" på, helt til nå nylig. Begynte å tenke mer over det, og lurer på om det var noe å videreføre.

Syns jo egentlig det ser veldig lekkert ut, og da kan jeg pakke inn på en fin og personlig måte.

:)

Takk for innspill!

mvh

Skrevet

Nr.1!

Dessuten har jeg verdens snilleste og omtenksomme tante, som alltid pakker gaver inn i mørk lilla silkepapir.Det har pågått i maaange år assa, lurer på hvor hun får det fra :-) Det gir silkepapirinnpakninger en ekstra "god vibb" for meg!

Tror mange butikker bruker det også!

Tanken om gjerrighet sparer jeg til jeg ser hva som er inni gaven ;oP

God Lørdagskveld!

Først syntes jeg det var litt underlig, men jeg så jo hvor forseggjorte gavene var pakket inn.

Tenkte det var en greie som hun var "hekta" på, helt til nå nylig. Begynte å tenke mer over det, og lurer på om det var noe å videreføre.

Syns jo egentlig det ser veldig lekkert ut, og da kan jeg pakke inn på en fin og personlig måte.

Var ikke klar over at butikker gjør det, også.

Takk for innspill!

mvh

Skrevet

Da jeg jobbet i butikk i sommer så brukte vi dette ganske ofte...

Kombinerte gjerne to farger isteden for de blomstrete/stripete/stygge gaveinnpakkingspapiret....

Men selvsagt så finnest det jo flere måter å gjøre dette på, så det spørs vel åssen utførselen på det var:)

To farger..det hørtes spennende og fint ut!

Takk for innspill!

mvh

Skrevet

Giveren synes silkepapir er fint å pakke inn gavene i. Who cares - papiret kastes likevel. Dvs. hvis min 6-åring er til stede lager vi en vakker silkeblomst av papiret.

Takk for innspill!

mvh

Skrevet

Nr 1. Helt klart!

Jeg har jobbet i gavebutikk;o)

Gøy å høre at det blir gjort på gavebutikker, også.

Takk for innspill!

mvh

Skrevet

Morsomt og annerledes, og ser ikke ut som de kjedelige standard-innpakningene, har jeg tenkt de gangene jeg selv har pakket inn gaver i silkepapir.

Takk for innspill!

mvh

Skrevet

To farger..det hørtes spennende og fint ut!

Takk for innspill!

mvh

Jepp, det er det! Riktig vakkert:)

Mange kunder som sperret opp øynene og lurte på om de ikke skulle gi det bort men heller ha det som pynt hjemme selv...

Men så er jeg en sånn som ELSKER å pakke inn gaver på en litt usedvanlig måte... kjedelig innpakkningspapir og sånne gaveposer holder jeg meg laaaangt unna... Gråpapir med fine tegninger som man tegner selv er også et av mine "geniale" påfunn:) Likeens med de som "glitrer":)

Gjest rutangis netu
Skrevet

Det er mye en kan lage tøff innpakning av! Bare fantasien setter grenser. Aluminiumsfolie, matpapir, gråpapir, avispapir. At en ikke har gavepapir er ikke krise. Spe på med et artig hjemmelaget kort, bånd i fine farger, gjerne sammen. Gråpapiret kan du dekorere somdu vil. Skriv gjerne hilsenen direkte på papiret.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Jepp, det er det! Riktig vakkert:)

Mange kunder som sperret opp øynene og lurte på om de ikke skulle gi det bort men heller ha det som pynt hjemme selv...

Men så er jeg en sånn som ELSKER å pakke inn gaver på en litt usedvanlig måte... kjedelig innpakkningspapir og sånne gaveposer holder jeg meg laaaangt unna... Gråpapir med fine tegninger som man tegner selv er også et av mine "geniale" påfunn:) Likeens med de som "glitrer":)

Gaveesker ja! DET vitner om at giveren ihvertfall ikke gidder legge to pinner i kors for denne gaven!

Å bruke tid på innpakningen, finne på noe artig og personlig og annerledes, vitner om at det er en gave fra hjertet!

Skrevet

Yo! Kreativt! Og h*n har tatt seg tid til å pakke selv, istedenfor å få det gjort i butikken :o)

Skrevet

Det er mye en kan lage tøff innpakning av! Bare fantasien setter grenser. Aluminiumsfolie, matpapir, gråpapir, avispapir. At en ikke har gavepapir er ikke krise. Spe på med et artig hjemmelaget kort, bånd i fine farger, gjerne sammen. Gråpapiret kan du dekorere somdu vil. Skriv gjerne hilsenen direkte på papiret.

Gråpapir var det en til som foreslo som alternativ. Ikke så dumt det heller, men jeg syns silkepapir er enda lekrere. :)

Det virker som om svigermors ide er virkelig god, og jammen tror jeg at jeg skal prøve å ta opp gaveinnpakking etter svigermors hjerte. :)

Skrevet

Yo! Kreativt! Og h*n har tatt seg tid til å pakke selv, istedenfor å få det gjort i butikken :o)

Det virker som om svigermors ide er virkelig god, og jammen tror jeg at jeg skal prøve å ta opp gaveinnpakking etter svigermors hjerte. :)

Jeg må innrømme at jeg undret meg litt i begynnelsen da jeg så at hun gjorde det sånn, for jeg hadde aldri sett det før. Var ikke vant med å pakke inn i noe annet enn vanlig gavepapir...

Men jeg liker ideen bedre og bedre :)

Kreativitet og personlig touch på innpakkingen gjør det lille ekstra.

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg undret meg litt i begynnelsen da jeg så at hun gjorde det sånn, for jeg hadde aldri sett det før. Var ikke vant med å pakke inn i noe annet enn vanlig gavepapir...

Men jeg liker ideen bedre og bedre :)

Kreativitet og personlig touch på innpakkingen gjør det lille ekstra.

Og så binder du sånne bastgreier rundt istedenfor gavebånd!

*ivrig*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...