Gå til innhold

Gaver innpakket i silkepapir - hva ville du tenkt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og så binder du sånne bastgreier rundt istedenfor gavebånd!

*ivrig*

Bastgreier?

Er det farget i pastellfarger (husker vi laget noe hobbygreier av et da jeg var liten), eller er det sånn hamp-aktig?

*ser for meg begge deler, og husker ikke hva bastgreier er*

Skrevet

Bastgreier?

Er det farget i pastellfarger (husker vi laget noe hobbygreier av et da jeg var liten), eller er det sånn hamp-aktig?

*ser for meg begge deler, og husker ikke hva bastgreier er*

Jeg ser for meg sånne myke, bøyelige men seige greier i naturfarge. Stilig når du knytter det...

Heter det ikke bast? *kremt*

Gjest ChiengMai
Skrevet

Vet ikke en gang om jeg hadde tenkt særlig over det, er ikke _så_ uvanlig å pakke inn i silkepapir. Men hadde jeg tenkt noe hadde det vært noe a la pkt 1.

Bruker innimellom silkepapir selv, jeg. Blir kjempestilig sammen med flott pynt.

Skrevet

Vet ikke en gang om jeg hadde tenkt særlig over det, er ikke _så_ uvanlig å pakke inn i silkepapir. Men hadde jeg tenkt noe hadde det vært noe a la pkt 1.

Bruker innimellom silkepapir selv, jeg. Blir kjempestilig sammen med flott pynt.

Har skjønt at det er jeg som har vært litt lite opplyst her. *ler*

Som jeg svarte noen andre, så har jeg aldri vært borti andre som gjør det, og var veldig overrasket første gang jeg så silkepapirinnpakkede gaver. Men det ser jo kjempefint og personlig ut, da.

:)

Skrevet

Jeg ser for meg sånne myke, bøyelige men seige greier i naturfarge. Stilig når du knytter det...

Det gjør det sikkert. Jeg er ikke helt inne i begrepene i den kreative hobbysjangeren ;)

Det mest sprelske jeg har gjort til nå i forb. med innpakking, er å feste to farger pakkebånd rundt...

he he

Gjest ChiengMai
Skrevet

Som jeg svarte noen andre, så har jeg aldri vært borti andre som gjør det, og var veldig overrasket første gang jeg så silkepapirinnpakkede gaver. Men det ser jo kjempefint og personlig ut, da.

Men nå er du opplyst, og det er vel det viktigste. :-D

Skrevet

Jeg har pakket dagens gave inn i stoff med feer på jeg da. Hadde pakke liggende, men ikke papir. Så da ble det slik..(",)..

Skrevet

Det hadde jeg ikke ofret en tanke en gang......(",)..

Jeg har lyst å prøve det ut.

Personlig tanke bak innpakkingen - liker tanken bedre og bedre :)

Skrevet

Jeg fant jeg fant!

Var på Binders idag, og fant bastnøster i flere farger.

*gleder meg til å pakke inn julegaver*

Takk for tipset :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg fant jeg fant!

... Og en ny verden åpenbarte seg. ;-)

Skrevet

Jeg fant jeg fant!

Nå fikk jeg også lyst å pakke julegaver!

*sjekker tempen*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...