Niobe Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Det blir London-tur første helgen i november, og da skal det shoppes! Noen som kan si meg hvor jeg helst skal da? Er Harrods bra? Det blir litt julegaver (leker), en del barne/baby-tøy, og kosmetikk. 0 Siter
modesty Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Harrods er kjempedårlig, og kjempedyrt. Top Shop er bra til jenter. Ellers er det masse kule butikker rundt omkring.. I Disneybutikken(e?) kan du finne masse fine gaver til barn og ungdom, spesielt tøflene er kjempesøte. 0 Siter
serendipity Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Harrods???? Jeg fant ikke en badedrakt til under kr 2500,-!!! Top`Shop som modesty nevner er bra, og det finnes mange andre bra og billige butikker. Husker ikke om de har Zara der, men der er det iallefall mye bra. 0 Siter
Gjest London-elsker ! Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Kensington High Street er en kjempebra handlegate - der finner du det meste av hva hjertet kan begjære. Alt av leker som et barn kan forestille seg - og mer til - finner du på Hamley's, selvfølgelig ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.