Gå til innhold

Masse nytt tøy

Gjest Bli ny - spar penger!

Anbefalte innlegg

Gjest Bli ny - spar penger!
Skrevet

Jeg har fått meg masse "nytt" tøy i dag! Lyseblå truser, lyseblå sokker, to grønne håndklær. Riktig fine er de!

Riktignok har jeg samtidig "mistet" en haug med hvite truser, og to gule håndkler.

Men en får jo se lyst på livet!

P.S. Hvilket mørkeblå plagg som har farget alt dette i vaskemaskinen min i dag, det har jeg ikke helt klart å finne ut av enda!

:-)

Skrevet

Hehhehe :-)

Fint du ser positivt på det.. Kan det komme av en forsvunnet blå sokk? :-)

Skrevet

Ja er det ikke gøy! Alt mitt hvite tøy har forsvunnet og jeg har ikke peiling på hvor det har blitt av :)

Skrevet

Det samme har jeg fått til også (:

Men det som er merkelig er at en av trusene ble lyseblå bak men fortsatt hvit fram,ikke vet jeg!

Skrevet

Nå fikk jeg en ide! Kan kjøpe bare hvite babyklær, og når babyen har kommet kan jeg hive de i vask med enten rødt eller blått nytt håndkle eller ny genser eller noe. ;)

Skrevet

Jeg har fått to rosa truser i dag.

Er det en epidemi i dag eller? Kanskje det er den store vaskedagen :o)

Skrevet

Nå fikk jeg en ide! Kan kjøpe bare hvite babyklær, og når babyen har kommet kan jeg hive de i vask med enten rødt eller blått nytt håndkle eller ny genser eller noe. ;)

Hehe - det eller kjøpe sånt fargestoff for klær :-)

Gjest rutangis netu
Skrevet

Jeg har fått sokker i forskjellige blsjatteringer. Noen gråbla, andre grønnblå. Merkelig! Det dumme er at de er ikke riktig farget parvis. Og HVEM har bruk for slik farge på sokkene. Får ta en alvorsprat med vaskemaskin!

Ellers har vi alle sjatteringer av gråaktig påp håndkledene våre nå. De var vel opprinnelig offwhite hele bunten.

Skrevet

Det samme har jeg fått til også (:

Men det som er merkelig er at en av trusene ble lyseblå bak men fortsatt hvit fram,ikke vet jeg!

Da er ikke det samme stoffet brukt i bakstykket som forstykket. Forskjellige stoffer tar forskjellig mot farger. Bomull, som er naturmateriale, tar godt mot farger, i motsetning til uekte materiale som nylon, akryl osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...