Gå til innhold

Fakta på Laurdag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utroolig med de bortskjemte bikkjene!

Morsomt da! Og typisk amerikansk...

Skrevet

Var det det jeg svitsja innom i stad tro? Var ei dame som leste kort for hunden, som eierne hadde skrevet mens de var på ferie. Trodde jeg sku dåne.

Skrevet

hehe, det så jeg også på.. :-)

Sprøeste er hun som "snakket" med hunder.

Skrevet

Det var endel bra i begynnelsen, men så ble det bare sykere og sykere.

Gjest kvitsymra
Skrevet

Var det det jeg svitsja innom i stad tro? Var ei dame som leste kort for hunden, som eierne hadde skrevet mens de var på ferie. Trodde jeg sku dåne.

Og Cæsar suiten på 5 stjernes hotellet. Hunden likte kun tegnefilmer og måtte snakke med matmor i telefonen kl. 22 hver kveld. *herremann*

Skrevet

Ja, da fniste jeg fælt!

De erstatter barn med dyr der borte. Hundeeierne sa det selv!

Skrevet

Og Cæsar suiten på 5 stjernes hotellet. Hunden likte kun tegnefilmer og måtte snakke med matmor i telefonen kl. 22 hver kveld. *herremann*

*knis*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...