Gå til innhold

hvor får man tak i regnkåper og sydvest?

Anbefalte innlegg

Gjest QueenOfRain
Skrevet

Jeg har lett Oslo rundt, loppemarkeder og bruktbutikker, - hvor finner man regnkåper og sydvester disse dager? Vil se stiiiilig ut i regnet =P

Gjest regn-elskeren
Skrevet

Jeg mener at jeg så noen sydvester på Bogerud Tekstil. Husker ikke om de var for barn eller voksne. Du kan jo ringe og spørre.

Gjest QueenOfRain
Skrevet

Jeg mener at jeg så noen sydvester på Bogerud Tekstil. Husker ikke om de var for barn eller voksne. Du kan jo ringe og spørre.

Joda, de har gule, hvite, røde, blå og grønne. Største barnestørrelsen passer et lite voksenhode (=mitt:P) men jeg vil gjerne ha en sort en....

Skrevet

Jeg har da sett sydvest på H&M. Både for voksne og unger. GULE :o)

Gjest QueenOfRain
Skrevet

Jeg har da sett sydvest på H&M. Både for voksne og unger. GULE :o)

Sydvester har de ja, men har de vett til å lage andre regnklær for voksne? Hva tror de, at vi sitter inne og sender ungene ut alene?

*frustrert*

Skrevet

Sydvester har de ja, men har de vett til å lage andre regnklær for voksne? Hva tror de, at vi sitter inne og sender ungene ut alene?

*frustrert*

Nei, det har de ikke.

Det har nesten ingen andre heller. Jeg har leita som en gal i alle sportsforretninger og alle regnbuksene er 80 cm lange dvs knebukser og så svære at det går en flodhest inni :o(

Gjest rutangis netu
Skrevet

Prøv på slike Jakt og Villmarksbutikker!

Ellers så går salg av regntøy i bølger. Ett år har alle butikker det, og så er det en stund til neste gang. Kan huske jeg lurte på å kjøpe regnkåpe en gang det mysset av lekre slike i damebutikkene. Angrer at jeg ikke gjorde det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...