Gjest QueenOfRain Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Jeg har lett Oslo rundt, loppemarkeder og bruktbutikker, - hvor finner man regnkåper og sydvester disse dager? Vil se stiiiilig ut i regnet =P 0 Siter
Gjest regn-elskeren Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Jeg mener at jeg så noen sydvester på Bogerud Tekstil. Husker ikke om de var for barn eller voksne. Du kan jo ringe og spørre. 0 Siter
Gjest QueenOfRain Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Jeg mener at jeg så noen sydvester på Bogerud Tekstil. Husker ikke om de var for barn eller voksne. Du kan jo ringe og spørre. Joda, de har gule, hvite, røde, blå og grønne. Største barnestørrelsen passer et lite voksenhode (=mitt:P) men jeg vil gjerne ha en sort en.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Jeg har da sett sydvest på H&M. Både for voksne og unger. GULE ) 0 Siter
Gjest QueenOfRain Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Jeg har da sett sydvest på H&M. Både for voksne og unger. GULE ) Sydvester har de ja, men har de vett til å lage andre regnklær for voksne? Hva tror de, at vi sitter inne og sender ungene ut alene? *frustrert* 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Sydvester har de ja, men har de vett til å lage andre regnklær for voksne? Hva tror de, at vi sitter inne og sender ungene ut alene? *frustrert* Nei, det har de ikke. Det har nesten ingen andre heller. Jeg har leita som en gal i alle sportsforretninger og alle regnbuksene er 80 cm lange dvs knebukser og så svære at det går en flodhest inni ( 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Prøv på slike Jakt og Villmarksbutikker! Ellers så går salg av regntøy i bølger. Ett år har alle butikker det, og så er det en stund til neste gang. Kan huske jeg lurte på å kjøpe regnkåpe en gang det mysset av lekre slike i damebutikkene. Angrer at jeg ikke gjorde det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.