Gjest Sykepleierstudent83 Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Noen som har noen gode tips for studieteknikk? Jeg føler at jeg bare "leser" meg i ring 0 Siter
soleil Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Noter stikkord, bruk overstrykningspenn, les overskrifter, les oppsummeringer eller skriv oppsummeringer, lær deg viktige begreper. Løs oppgaver! Start studiegruppe hvor dere deler pensum mellom dere og skriver sammendrag, svarer på oppgaver og fremfører for hverandre? 0 Siter
Gjest juvenes Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Noter stikkord, bruk overstrykningspenn, les overskrifter, les oppsummeringer eller skriv oppsummeringer, lær deg viktige begreper. Løs oppgaver! Start studiegruppe hvor dere deler pensum mellom dere og skriver sammendrag, svarer på oppgaver og fremfører for hverandre? SLAPP AV, og bruk din egen stil. Jeg leste meg helt i ring, og hadde forskjellige pekefingre i ryggen helt til jeg forsto at jeg måtte bruke min egen stil. Ifølge nicket ditt er du født samme år som min datter, dvs. jeg er mye eldre enn deg. Du har fått mange gode råd, følg dem DU FØLER FOR. Jeg studerer igjen i voksen alder og for en forskjell. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.