Gå til innhold

Studieteknikk - tips?

Gjest Sykepleierstudent83

Anbefalte innlegg

Gjest Sykepleierstudent83
Skrevet

Noen som har noen gode tips for studieteknikk? Jeg føler at jeg bare "leser" meg i ring ;)

Skrevet

Noter stikkord, bruk overstrykningspenn, les overskrifter, les oppsummeringer eller skriv oppsummeringer, lær deg viktige begreper. Løs oppgaver! Start studiegruppe hvor dere deler pensum mellom dere og skriver sammendrag, svarer på oppgaver og fremfører for hverandre?

Skrevet

Noter stikkord, bruk overstrykningspenn, les overskrifter, les oppsummeringer eller skriv oppsummeringer, lær deg viktige begreper. Løs oppgaver! Start studiegruppe hvor dere deler pensum mellom dere og skriver sammendrag, svarer på oppgaver og fremfører for hverandre?

SLAPP AV, og bruk din egen stil. Jeg leste meg helt i ring, og hadde forskjellige pekefingre i ryggen helt til jeg forsto at jeg måtte bruke min egen stil. Ifølge nicket ditt er du født samme år som min datter, dvs. jeg er mye eldre enn deg. Du har fått mange gode råd, følg dem DU FØLER FOR. Jeg studerer igjen i voksen alder og for en forskjell.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...