Gå til innhold

Hun fikk frokost på senga i dag også...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvfølgelig!

Egentlig skulle du ikke behøve å spørre engang, bare si sånn lett henslengt: "jeg tror jeg kjøper meg et Nixon kamera til ca. 6000 kr til uka jeg" :)

Lykke til!

Skrevet

Du vil jo dessuten at bildene av HENNE skal være så gode som mulig, så derfor bør dette kjøpet være nærmest i boks.

Skrevet

Selvfølgelig!

Egentlig skulle du ikke behøve å spørre engang, bare si sånn lett henslengt: "jeg tror jeg kjøper meg et Nixon kamera til ca. 6000 kr til uka jeg" :)

Lykke til!

Hehe ca 6000? Prøv 25000 ;)

Skrevet

Selvfølgelig!

Lykke til!

Host, la meg rette på meg selv: FEMTItotusen! ;P

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Selvfølgelig!

Lykke til!

Du mo nok (nesten) spe på med en null til.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hehe ca 6000? Prøv 25000 ;)

Jeg må nok klare meg med min gode (gamle) D100 ei stund til.

Skrevet

Du mo nok (nesten) spe på med en null til.

Hva er det her for noe da? Trodde det var et speilreflekskamera jeg :)

Men en null fra eller til skulle man vel ikke falle i staver over!

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hva er det her for noe da? Trodde det var et speilreflekskamera jeg :)

Men en null fra eller til skulle man vel ikke falle i staver over!

Det et digitalt speilrefleks, (proffklasse) koster over 50000, men prisen er ikke fastsatt i Norge enda.

Skrevet

Det et digitalt speilrefleks, (proffklasse) koster over 50000, men prisen er ikke fastsatt i Norge enda.

Okey da!

Da tror jeg kanskje jeg heller ville at min mann skulle kjøpt en veteran-porche, men meg om det :)

Gjest rutangis netu
Skrevet

Det kommer vel helt an på om HUN også ønsker seg kamera i en slik prisklasse, om hun HVIS IKKE får lov å kjøpe seg noe annet som du synes er helt teit til 6000 kr, og viktigst, om dere har RÅD til slike innkjøp. Har dere god råd, så bør det vel ikke kaffe på sengen til for å handle?

Skrevet

Fujifilm F710 til knapt 5000 holder lenge! Den unge jenta på vår lokale fotobutikk (som virkelig hadde greie på sine saker) hadde testet ut mange apparater og syntes dette var det beste.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Fujifilm F710 til knapt 5000 holder lenge! Den unge jenta på vår lokale fotobutikk (som virkelig hadde greie på sine saker) hadde testet ut mange apparater og syntes dette var det beste.

Det er sikkert rett. Men d-kompaktkamera kan ikke måle seg med digital speirefleks. Det er to forskjellige verdener, og pris selvsagt.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Eksempel på bilde® som er tatt med d-SLR.

http://foto.no/cgi-bin/bildekritikk/vis_bilde.cgi?id=129329

Bildet er forøvrig av meg.

Skrevet

Jeg må nok klare meg med min gode (gamle) D100 ei stund til.

Litt vanskelig å synes synd på deg når jeg sliter med et gammalt olympus c-4000z her, gitt ;P

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Flott bilde :) Men jeg hadde blitt mer imponert om bildet var tatt av deg!

Der er bilder tatt av meg på forumet, men da er jeg jo "avslørt". Ikke for det at jeg er så redd for min ID, men alle behøver ikke vite hvem jeg er.

Skrevet

Der er bilder tatt av meg på forumet, men da er jeg jo "avslørt". Ikke for det at jeg er så redd for min ID, men alle behøver ikke vite hvem jeg er.

Skjønner godt det :) Men var det ikke du som var den hvalrossen (var det en hvalross) der da?

En hvalross som tar slike flotte bilder er ganske uvanlig :)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Skjønner godt det :) Men var det ikke du som var den hvalrossen (var det en hvalross) der da?

En hvalross som tar slike flotte bilder er ganske uvanlig :)

Nei - det var et neshorn;-)

Skrevet

Nei - det var et neshorn;-)

Ja faan! Det så jeg faktisk nå.

Ja, ja der ser du hvordan mine naturfagkunnskaper er :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...