Snuppelise Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg spiller fotball og fikk i august for et år siden delvis avrevet fremre korsbånd i venstre kne. Ble operert/fikk kikkehullsundersøkelse med "magic icepick", som det heter i journalen, på Volvat i Oslo i oktober i fjor. Legen valgte å ikke erstatte korsbåndet. Han mente jeg kunne fortsette som aktiv fotballspiller. Fotballagets lege, derimot(legen for VM-troppen i USA, kvinnelandslaget), anbefalte meg i tydelige ordelag å legge opp. Det har jeg gjort. Men jeg ønsker å øke aktivitetsnivået og spille fotball igjen. Jeg er usikker på hvor mye kneet mitt tåler og ønsker svar fra andre med erfaringer med ikke-opererte korsbåndskader. Kneet er ikke symptomfritt, men det er bare stivhet og svake smerter ved full bøyning, ikke noe alvorlig jeg kjenner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.