Gå til innhold

Rydde plass til det nye

Gjest har det klikka for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne helga har det igjen vært rydding og kasting over en lav sko, jeg tror at jeg siden juni har kastet halvparten av alt jeg hadde i mitt hus, alt fra klær, møbler, bøker, alt unyttig som kan være *kjekt å ha*... men som krever masse plass.

Før jeg kom så langt har jeg lest en hel masse, bl.a. at ting vi omgir oss med stjeler energi fra oss.

For at vi skal få noe nytt - må vi først rydde plass til det. Så hver gang jeg kaster noe sier jeg at *jeg rydder plass til det nye*. Så får vi nå se om pengene til alt dette nye kommer rekende på en fjøl.

Det skal bli spennende å se om jeg får all den forespeiede energien nå som mitt hus er renset for unyttige ting.

Flere som har samme tankegang og tro som meg, eller er jeg rett og slett litt gal?

Gjest Mitt ryddige jeg
Skrevet

Det der hørtes kjempelurt ut. Tror det er en helt riktig tankegang. Jeg vil jammen begynne å gjøre det samme!

Gjest clicka4mae
Skrevet

Selv har jeg kastet ut juletreet i dag. Bude gjort det for flere uker siden.

Skrevet

Hos oss er det slik at kjøper vi nye klær så skal et fra skapet kastes!Slik får vi aldri behov for å kjøpe nye klesskap.Dessuten så er det utrolig mye man har som man aldri bruker, vi tar bodene våre av og til og det vi ikke har savnet å bruke i løpet av et par år-det kastes også.Hvis tingene er brukbare gies det bort til veldedighet e.lign.

Er også litt påvirket av diverse tv-program som omhandler nettopp det å rydde ...

Skrevet

Selv har jeg kastet ut juletreet i dag. Bude gjort det for flere uker siden.

Så flink, så langt er ikke jeg kommet, får ta det neste helg.

;-))

Skrevet

Det en ikke har brukt det siste året blir ikke brukt det neste heller så det kan trygt kastes. En annen sak er at jeg alltid får bruk for noe etter at det er kastet.

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg og kjæresten prøver å gjøre dette...men hittil har det bare fungert med sko. Vi har vel begge sko-fetisj, men nå er det streng sko-regime i dette huset, ingen nye kommer inn uten at et gammelt par forlater huset.

Dette fungerer uheldigvis ikke med klær..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...