Gå til innhold

ned 2 kilo på 4 dager

Anbefalte innlegg

Gjest trønderen
Skrevet

Jeg har gått ned 2 kilo på 4 dager ved hjelp av reductil.Er det for mye?.Ei venninne sier at det ikke er bra og gå ned så fort men jeg har spist samme mat som bare litt mindre og trener mere

Skrevet

hm, jeg varierer daglig 2kg i kroppsvekt. (opp/ned/opp/ned) .. mellom morgen og kveld, eller i går og i dag.

Jeg burde iallefall få problemer, hehe.

Skrevet

Det er vanlig å gå mye ned i begynnelsen, så du kan bare glede deg over din vektnedgang!

Gjest mest vann
Skrevet

Det er nok mest vann ibegynnelsen. Og når man har mye og ta av, går det ofte fort til å begynne med, etter hvert vil det gå tregere.

Har du forresten sett på www.slankenett.no? Kjempefin side!

Gjest trønderen
Skrevet

Det er nok mest vann ibegynnelsen. Og når man har mye og ta av, går det ofte fort til å begynne med, etter hvert vil det gå tregere.

ja har vært innom der.Kjempe fin side

Skrevet

hm, jeg varierer daglig 2kg i kroppsvekt. (opp/ned/opp/ned) .. mellom morgen og kveld, eller i går og i dag.

Jeg burde iallefall få problemer, hehe.

Det gjør jeg og... opp og ned alt etter hvor mange ganger jeg går på do hver dag, og alt etter hve jeg drikker og spiser...

Gjest trønderen
Skrevet

Det er et legemiddel som gjør at du blir fortere mett og ikke så fort sulten igjen og øker forbrenningen

Gjest jeg bare lurer
Skrevet

Det er et legemiddel som gjør at du blir fortere mett og ikke så fort sulten igjen og øker forbrenningen

er det noe som må fås på resept? kan alle få det?

Gjest trønderen
Skrevet

er det noe som må fås på resept? kan alle få det?

Får det på resept.Må vist ha en bmi på over 30 men noen her inne sier at man ikke trenger det så jeg veit ikke helt.Jeg har bmi på over 30

Gjest jeg bare lurer
Skrevet

Får det på resept.Må vist ha en bmi på over 30 men noen her inne sier at man ikke trenger det så jeg veit ikke helt.Jeg har bmi på over 30

hvordan regner man ut det igjen, husker du det?

Gjest trønderen
Skrevet

hvordan regner man ut det igjen, husker du det?

tror det er kilo delt på høyde gange høyde

Gjest eks reductil-bruker
Skrevet

Hei

Gratulerer, men jeg tror ikke at det er pga reductilen at du går ned.

Den hjelper jo bare til å lure sentralnervesystemet til at du føler deg fort mett. En må gjøre resten selv .... legge om kostholdet, trimme osv osv.

Jeg brukte reductl for ett år siden, da gikk jeg ned 6 kilo på to måneder, men pga at pulsen blei for høy måtte jeg slutte med dem. Jeg prøvde igjen i vår, gikk på 15mg i tre måneder, denne gangen var jeg ikke så flink selv, .... så jeg gikk ikke ned noen ting. ALT for dyre tabeletter å bruke når en ikke er 100%innstilt på å slanke seg.

Lykke til videre !!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...