Gå til innhold

Sted og pris ang. fiksing på utseende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en overleppe som er veldig stor og stikker ut. Ser veldig stygt ut sett fra sida, over og underfra noe jeg skjemmes for og som sliter på selvbildet mitt. I situasjoner på tog og slikt blir det gjerne at jeg prøver å skjule meg. Går ike en dag uten at jeg tenker på dette hvordan det ville vert å ha normale lepper.

Finnes det plass i norge (evt. sverige/danmark) hvor dette kan fikses på? Og hva vil pris ligge på?

Lurer også på om slike inngrep er risikofylte med tanke på mislykkede inngrep.

Takker meget for alle svar!

Skrevet

Du tilhører sikkert de som har fått en mani rundt dette, og som forstørrer noe ingen andre legger merke til.

Skrevet

Ta kontakt med en klinikk og spør! Fornebuklinikken er kjent for å være flinke, men jeg vet ikke om de gjør slike inngrep som du ønsker. Men det kan hende de kan "henvise" deg videre dersom de selv ikke gjør slikt. Klinikken ligger på Fornebu (som navnet tilsier), og jeg tror de har egen internettside.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...