lokern Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Har en overleppe som er veldig stor og stikker ut. Ser veldig stygt ut sett fra sida, over og underfra noe jeg skjemmes for og som sliter på selvbildet mitt. I situasjoner på tog og slikt blir det gjerne at jeg prøver å skjule meg. Går ike en dag uten at jeg tenker på dette hvordan det ville vert å ha normale lepper. Finnes det plass i norge (evt. sverige/danmark) hvor dette kan fikses på? Og hva vil pris ligge på? Lurer også på om slike inngrep er risikofylte med tanke på mislykkede inngrep. Takker meget for alle svar! 0 Siter
Gjest soldier Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Du tilhører sikkert de som har fått en mani rundt dette, og som forstørrer noe ingen andre legger merke til. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Ta kontakt med en klinikk og spør! Fornebuklinikken er kjent for å være flinke, men jeg vet ikke om de gjør slike inngrep som du ønsker. Men det kan hende de kan "henvise" deg videre dersom de selv ikke gjør slikt. Klinikken ligger på Fornebu (som navnet tilsier), og jeg tror de har egen internettside. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.