Gjest Lavere vekt Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg ønsker å prøve et Lindberg opplegg for å gå ned 5 - 6 kg og forhåpentligvis også få litt mer energi. Det finnes en bok med oppskrifter og sånt. Hva heter den? Og kan noen gi meg en pekepinn på dagsmeny for hva jeg kan spise i løpet av en dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en bok Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 http://www.bokkilden.no/ProductDetails.aspx?ProductID=8205298211&CatalogName=Books 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tips Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 http://www.drlindbergs.no/page/index.php?structid=1&joinid=-1 http://www.drlindbergs.no/page/index.php?structid=158&joinid=-1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Du bruker ikke Lindberg for å gå ned 5-6 kilo. Du bruker Lindberg for å gjøre om kostholdet ditt permanent. Hva tror du skjer når du i praksis ikke er langt unna å kutte ut karbohydrater fra kostholdet ditt i noen måneder, og så sjokkerer kroppen med å begynne å spise det igjen? Guess once. Lindberg er ikke en slankekur, noe mange nordmenn smertelig vil få erfare når de etter 6 måneder på en lavkarbohydratdiett sier seg fornøyde og begynner å spise "normalt" igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest honey baby Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg forsøker å følge det. Dette prøver jeg å spise: Frokost: En pose nutrielett eller Nutrilettbar(Deter ikke det lindberg anbefaler altså, men det er det jeg klarer å få til på morgenen.) Lindberg anbefaler f.eks. Havregryn med melk. Lunsj: Salat gjerne med litt proteiner som bønner, ost og skinke eller cottage cheese. Gresk salat med cottage cheese er nam nam. Mellommåltid: En til to mettende frukt og en håndfull nøtter eller mandler Middag: Helst noe ren mat som kjøtt eller fisk, salat. Jeg spiser villris eller bønner. ' Kvelds: Yoghurt naturell med friske bær(eller frosne) og to ts fruktose. Og en banan tar jeg til hvis jeg er sulten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
splitting Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Du bruker ikke Lindberg for å gå ned 5-6 kilo. Du bruker Lindberg for å gjøre om kostholdet ditt permanent. Hva tror du skjer når du i praksis ikke er langt unna å kutte ut karbohydrater fra kostholdet ditt i noen måneder, og så sjokkerer kroppen med å begynne å spise det igjen? Guess once. Lindberg er ikke en slankekur, noe mange nordmenn smertelig vil få erfare når de etter 6 måneder på en lavkarbohydratdiett sier seg fornøyde og begynner å spise "normalt" igjen. Hei! Jeg vet at dette er en mosegrodd og gammel link, men tar sjansen! Jeg ser at du har tanker omkring Fedon-opplegget. Jeg har lyst til å prøve et kurs, men vil gjerne ha noen synspunkter fra andre først. Jeg har gått opp 14 kg. på AD og må nå gjøre noe drastisk. Har du tro på Fedon? Har du prøvet et kurs? Funker det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hei! Jeg vet at dette er en mosegrodd og gammel link, men tar sjansen! Jeg ser at du har tanker omkring Fedon-opplegget. Jeg har lyst til å prøve et kurs, men vil gjerne ha noen synspunkter fra andre først. Jeg har gått opp 14 kg. på AD og må nå gjøre noe drastisk. Har du tro på Fedon? Har du prøvet et kurs? Funker det? Jeg vet ikke hva AD er for noe. Når det er sagt har jeg tro på livstilsendringer som det både Grete Roede og Fedon står for, men jeg vil anta at Fedon for svært mange av oss blir for tøft. Det er ikke bare bare å skulle kutte ut så mye karbohydrater som den mannen vil. Det medfører at du ikke vil kunne spise normalt. Det er også viktig at man ikke ser på noen av disse oppleggene som slankekurer. For det er de ikke. Vi snakker her om permanente livsstilsendringer. En måte å gjøre om livsstilen sin permanent. Ikke bare for 2 måneder eller til du er kvitt dine 14 kilo. Selv har jeg tro på måltider hver femte time, riktig sammensatt sunn mat som inneholder både fett, karbohydrater og proteiner, samt trening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulterufsa Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg vet ikke hva AD er for noe. Når det er sagt har jeg tro på livstilsendringer som det både Grete Roede og Fedon står for, men jeg vil anta at Fedon for svært mange av oss blir for tøft. Det er ikke bare bare å skulle kutte ut så mye karbohydrater som den mannen vil. Det medfører at du ikke vil kunne spise normalt. Det er også viktig at man ikke ser på noen av disse oppleggene som slankekurer. For det er de ikke. Vi snakker her om permanente livsstilsendringer. En måte å gjøre om livsstilen sin permanent. Ikke bare for 2 måneder eller til du er kvitt dine 14 kilo. Selv har jeg tro på måltider hver femte time, riktig sammensatt sunn mat som inneholder både fett, karbohydrater og proteiner, samt trening. Hver femte time? Det er be om bråk for både barna og meg, vi blir så sure at vi hadde vel overfalt hverandre før neste måltid. Smertegrensen går på 4 timer, kanskje til og med 3 hvis vi har spist "luftmat" type loff eller pølser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
splitting Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg vet ikke hva AD er for noe. Når det er sagt har jeg tro på livstilsendringer som det både Grete Roede og Fedon står for, men jeg vil anta at Fedon for svært mange av oss blir for tøft. Det er ikke bare bare å skulle kutte ut så mye karbohydrater som den mannen vil. Det medfører at du ikke vil kunne spise normalt. Det er også viktig at man ikke ser på noen av disse oppleggene som slankekurer. For det er de ikke. Vi snakker her om permanente livsstilsendringer. En måte å gjøre om livsstilen sin permanent. Ikke bare for 2 måneder eller til du er kvitt dine 14 kilo. Selv har jeg tro på måltider hver femte time, riktig sammensatt sunn mat som inneholder både fett, karbohydrater og proteiner, samt trening. Hei Shit-D-D! Takk for svaret ditt! Jeg har sett deg inne på Nils Håvard Dahls forum og der bruker de AD som forkortelse på antidepressiva. Nå har jeg lagt ut et spørsmål til psykiateren om hvordan jeg skal gå ned på medisiner for å få Reductil. Jeg er veldig, veldig klar for å gå ned noen kilo. Håper å komme med på Fedon-kurset på onsdag! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hver femte time? Det er be om bråk for både barna og meg, vi blir så sure at vi hadde vel overfalt hverandre før neste måltid. Smertegrensen går på 4 timer, kanskje til og med 3 hvis vi har spist "luftmat" type loff eller pølser. Skrev jeg femte? Jeg mente selvfølgelig tredje. En stygg feil i så fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hei Shit-D-D! Takk for svaret ditt! Jeg har sett deg inne på Nils Håvard Dahls forum og der bruker de AD som forkortelse på antidepressiva. Nå har jeg lagt ut et spørsmål til psykiateren om hvordan jeg skal gå ned på medisiner for å få Reductil. Jeg er veldig, veldig klar for å gå ned noen kilo. Håper å komme med på Fedon-kurset på onsdag! Jeg tror jeg skrev feil over. Du bør spise hver tredje time. Ikke hver femte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg tror jeg skrev feil over. Du bør spise hver tredje time. Ikke hver femte. Ja, jeg stussa litt over det i sta, og tenkte jeg skulle korrigere. Hver 3.-4. time har jeg lært, og prøver å praktisere nå... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.