Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er g-mail?

G-mail er er en mailkonto fra google med 1000 mb lagringsplass.

Skrevet

Du har tre med passord og alt. Tror jeg takker nei til at du skal sjekke mailen min for evig og alltid:P

Skrevet

Zariiiiiiine !!!

:::hoppar opp og ned og rekker handa i vêret:::

Klart det!

Gmail er jo bare DÉT en vil ha no for tida. I tillegg til litt ekstra pengar, da, men det er det vel for mykje forlangt å få givandes ;-)

'fåttem fra du'a?

Skrevet

Jo, i prinsippet er det jo det. Men gmail er ikkje sluppet til allmenheten enda. Dei som har kontoar no har fått det gjennom "verving" frå dei som alt har, i utprøving. Trur eg.

ååååå! :-)

Skrevet

Du har tre med passord og alt. Tror jeg takker nei til at du skal sjekke mailen min for evig og alltid:P

Jøss - det er vel som med andre konti at du selv kan gjøre om passordet - når som helst?!?!?!?!

Gjest Ædda er en unge
Skrevet

Jøss - det er vel som med andre konti at du selv kan gjøre om passordet - når som helst?!?!?!?!

Når man lager seg en konto så lager man seg også et sikkerhetsspørsmål. Man kan vel ikke endre på det?

Har man svaret på det kan man endre passord når man vil.

Var uansett ikke ment seriøst. Bare i barnslig humør i dag.

Høne I Frikassè
Skrevet

ja takk, jeg vil gjerne ha en gmail konto hvis du fortsatt har å gi bort.

Skrevet

Når man lager seg en konto så lager man seg også et sikkerhetsspørsmål. Man kan vel ikke endre på det?

Har man svaret på det kan man endre passord når man vil.

Var uansett ikke ment seriøst. Bare i barnslig humør i dag.

JO, man kan forandre på sikkerhetsspørsmålet og ALT :)

Gjest Ædda er ti år gammel
Skrevet

JO, man kan forandre på sikkerhetsspørsmålet og ALT :)

Da gjemmer jeg meg under støvmatta! Jeg ville bare si noe dumt!

Skrevet

Da gjemmer jeg meg under støvmatta! Jeg ville bare si noe dumt!

Det klarte du jo! :) hehe

Skrevet

For å få gmail må man inviteres av en eksisterende bruker, man kan ikke bare registrere seg selv. Det man sender er invitasjoner, ikke ferdig oppsatte kontoer. Når du har fått en invitasjon setter du selv opp kontoen, og bestemmer ditt eget passord.

Skrevet

G-mail er er en mailkonto fra google med 1000 mb lagringsplass.

oi!! Vil ha!!! :-)

Skrevet

Bare gå inn på www.walla.com og skaff Gmail med en gang vel. Det er ikke nødvendig med noen invitasjon der.

Jeg har allerede vært der :-)

Skrevet

Bare gå inn på www.walla.com og skaff Gmail med en gang vel. Det er ikke nødvendig med noen invitasjon der.

Det er mye greiere enn den slitsomme, gamle hotmailen i alle fall. 1G er 1000 MB. Det er god plass til alt mulig rart der.

hilsen

[email protected]

Skrevet

Jeg tror du forvirrer begrepene litt, walla.com er 1 gigabyte mail, og er sikkert et bra tilbud, men det betyr ikke at en walla.com-konto er en gmail-konto :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...