kyrillo Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Jeg tror du forvirrer begrepene litt, walla.com er 1 gigabyte mail, og er sikkert et bra tilbud, men det betyr ikke at en walla.com-konto er en gmail-konto Ha ha, der ser du hvor feil man kan ta :-) Jeg fant denne i går, hadde aldri hørt om det tidligere. Det var jo topp med lagringsplassen. Nå vil jeg selvsagt også ha ordentlig Gmail.. når den blir tilgjengelig en gang i tiden. Det virker spennende med å søke opp gamle mailer osv. hvis jeg forsto informasjonen på google rett da. Hilsen en surrete 0 Siter
Gjest ha en fin kveld:) Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Forskjell på det og hotmail? 0 Siter
kyrillo Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Hei flowy :-) Jeg vil gjerne ha sånn, du har vel ingen igjen? Kan du si ifra om du vet om noe slikt igjen? Jeg forstår det slik at denne Gmailen har noen artige funksjoner og det høres veldig gøy ut. Mailadressa er [email protected] Hilsen 0 Siter
kyrillo Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Ups.. jeg la inn et innlegg her og spurte om du kunne gi meg en G-mail, Nå fikk jeg nettopp fra annet hold, så du trenger ikke å svare. Håper ikke at du har rukket å ha noe bryderi. Hilsenigjen fra 0 Siter
flowy Skrevet 21. september 2004 Forfatter Skrevet 21. september 2004 Zariiiiiiine !!! :::hoppar opp og ned og rekker handa i vêret::: Klart det! Gmail er jo bare DÉT en vil ha no for tida. I tillegg til litt ekstra pengar, da, men det er det vel for mykje forlangt å få givandes ;-) 'fåttem fra du'a? Du kan få av meg, Zarine. Kan jeg få mailadressen din? 0 Siter
flowy Skrevet 21. september 2004 Forfatter Skrevet 21. september 2004 ja takk, jeg vil gjerne ha en gmail konto hvis du fortsatt har å gi bort. Ja, kan jeg få mailadressen din, så kan jeg sende deg invitasjon? 0 Siter
Zarine Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Du kan få av meg, Zarine. Kan jeg få mailadressen din? Yohooo :-D ! Du når meg på [email protected] 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.