Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror du forvirrer begrepene litt, walla.com er 1 gigabyte mail, og er sikkert et bra tilbud, men det betyr ikke at en walla.com-konto er en gmail-konto :)

Ha ha, der ser du hvor feil man kan ta :-) Jeg fant denne i går, hadde aldri hørt om det tidligere. Det var jo topp med lagringsplassen. Nå vil jeg selvsagt også ha ordentlig Gmail.. når den blir tilgjengelig en gang i tiden. Det virker spennende med å søke opp gamle mailer osv. hvis jeg forsto informasjonen på google rett da.

Hilsen en surrete

Skrevet

Hei flowy :-)

Jeg vil gjerne ha sånn, du har vel ingen igjen? Kan du si ifra om du vet om noe slikt igjen?

Jeg forstår det slik at denne Gmailen har noen artige funksjoner og det høres veldig gøy ut.

Mailadressa er [email protected]

Hilsen

Skrevet

Ups.. jeg la inn et innlegg her og spurte om du kunne gi meg en G-mail, Nå fikk jeg nettopp fra annet hold, så du trenger ikke å svare. Håper ikke at du har rukket å ha noe bryderi.

Hilsenigjen fra

Skrevet

Zariiiiiiine !!!

:::hoppar opp og ned og rekker handa i vêret:::

Klart det!

Gmail er jo bare DÉT en vil ha no for tida. I tillegg til litt ekstra pengar, da, men det er det vel for mykje forlangt å få givandes ;-)

'fåttem fra du'a?

Du kan få av meg, Zarine. Kan jeg få mailadressen din?

Skrevet

ja takk, jeg vil gjerne ha en gmail konto hvis du fortsatt har å gi bort.

Ja, kan jeg få mailadressen din, så kan jeg sende deg invitasjon?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...