Gå til innhold

Er det noen som synes "Et dukkehjem" er morsomt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tenker jeg ikke på skuespillet til Ibsen, men på det norske såkalte humorprogrammet som går på torsdagskvelder på Nrk 1. Med Mari og Gunhild.

Utrolig nok fikk de femmer i VG. Jeg synes de framstår som forvokste "Midt i smørøyet"-programledere, med krampaktig "ikke voksen"- stil og poengløse sketsjer.

Men en ting skal de ha. Parodien på 50-tallsfilmenes replikker og mimikk er utrolig bra. Ellers synes jeg de er så umorsomme som det går an å bli. Og jeg kommer ikke til å se på dem flere ganger. Tenkte det ville ta seg opp etter hvert, men det har heller gått motsatt vei.

Da var det noe annet med Team Antonsen. Snufs.

Gjest liker ikke humoren til NRK
Skrevet

Team Antonsen humor er den værste humoren jeg vet om. De mobber andre som ikke er som dem og det er grusomt å se på.

Skrevet

Team Antonsen humor er den værste humoren jeg vet om. De mobber andre som ikke er som dem og det er grusomt å se på.

Nå fikk vel faktisk Team Antonsen ros for at de IKKE hang ut ulike samfunnsgrupper, men tvert i mot behandlet de med respekt.

Jeg er en annen
Skrevet

Akk ja, du har misforstått alt.

Jeg er en annen
Skrevet

Hun Mari i et dukkehjem er jo veldig sjarmerende syns jeg, men ellers opplever jeg programmet som traumatisk. Jeg liker ikke måten de kobler kvinnekropp til alle slags uhumskheter. De greine de gjorde med fiskene i forrige program var ekkelt, men det verste var hun med det hullet i brystet... uææ jeg klarer nesten ikke å skrive om det en gang, det var så jævlig kvalmende.

Poenget er at jeg ikke vil vite hva som er under huden til hverken fisker eller kvinner.

Gjest nei og atter nei
Skrevet

Tuller du? Det du sier er å snu hele Team Antonensen på hodet, ikke bare opp-ned-kokkene.

Skrevet

Hun Mari i et dukkehjem er jo veldig sjarmerende syns jeg, men ellers opplever jeg programmet som traumatisk. Jeg liker ikke måten de kobler kvinnekropp til alle slags uhumskheter. De greine de gjorde med fiskene i forrige program var ekkelt, men det verste var hun med det hullet i brystet... uææ jeg klarer nesten ikke å skrive om det en gang, det var så jævlig kvalmende.

Poenget er at jeg ikke vil vite hva som er under huden til hverken fisker eller kvinner.

Jeg kan være enig i at Mari er sjarmerende, på en barnslig måte. Men humoren deres er i overkant absurd. Og det er noe stivt og amatørmessig over begge. Som en russerevy.

Det med hullet i brystet var bare tull. Det var bare en kvise som hun klemte på.

Skrevet

Jeg kan være enig i at Mari er sjarmerende, på en barnslig måte. Men humoren deres er i overkant absurd. Og det er noe stivt og amatørmessig over begge. Som en russerevy.

Det med hullet i brystet var bare tull. Det var bare en kvise som hun klemte på.

"Jeg kan være enig i at Mari er sjarmerende, på en barnslig måte. Men humoren deres er i overkant absurd. Og det er noe stivt og amatørmessig over begge. "

Jeg er helt enig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...