Gjest litt grønn... Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Trodde det fulgte med sånne små "standard" bilder med wordprogram som man kan sette inn i et dokument, men kan ikke finne det på min maskin... Hva betyr det?? Finnes det ikke? Har jeg da alltid hatt på eldre programmer.... Eksempler på slike bilder er små strekmenn som gjør forskjellig, eller små bilder av ting og tang som kan symbolisere et eller annet. Hjelp meg!! 0 Siter
Åsemor Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 "Sett inn" - "bilder" - "utklipp". Dersom de ikke ligger der har du ikke en fullstendig installasjon av word. 0 Siter
Gjest litt grønn... Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 "Sett inn" - "bilder" - "utklipp". Dersom de ikke ligger der har du ikke en fullstendig installasjon av word. Takk så mye... Fant ut av det etterhvert. Alt var så mye lettere før... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.