Gå til innhold

brukt bil kjørt 99000: er det mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har ikke jeg greie på bil i den grad at jeg vet hvor mye en 6 år gammel bil skal ha gått for å kalles "ikke for mye"...

men 99000 er da ikke mye det da...

Da jeg kjøpte en 11 år gammel bil som hadde gått 164000 synes alle det var lite...og du...det var en Ford ;)

Skrevet

Nå har ikke jeg greie på bil i den grad at jeg vet hvor mye en 6 år gammel bil skal ha gått for å kalles "ikke for mye"...

men 99000 er da ikke mye det da...

Da jeg kjøpte en 11 år gammel bil som hadde gått 164000 synes alle det var lite...og du...det var en Ford ;)

Min bil er 15-16 år og kjørt 95.000...

Skrevet

99.000 km er normalt ikke mye, nei. 99.000/6 = 16.500km pr. år. Det er ikke mye.

"..........................."

Skrevet

Det er en del, men den kan gå 100000 til. Det kommer anpå hvor mye du har tenkt å betale for den, hvor mye risiko du er villig til å ta osv.

Skrevet

Ingen fare, her er det mye igjen av bilen. En Toyota er av de bedre når det gjelder kvalitet, så dette kan du trygt kjøpe ut i fra km stand. Det er bare prisen som bestemmer hvor godt kjøpet blir.

Gjest ha en fin kveld:)
Skrevet

Ingen fare, her er det mye igjen av bilen. En Toyota er av de bedre når det gjelder kvalitet, så dette kan du trygt kjøpe ut i fra km stand. Det er bare prisen som bestemmer hvor godt kjøpet blir.

Takk for svar. Den kostet 109.000.

Gjest ha en fin kveld:)
Skrevet

99.000 km er normalt ikke mye, nei. 99.000/6 = 16.500km pr. år. Det er ikke mye.

"..........................."

Takk for svar:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...