Gå til innhold

toppidrett og slanking

Gjest fotballjente

Anbefalte innlegg

Gjest fotballjente

Hei! Jeg spiller fotball høyt nivå, og trener derfor en del. Jeg vil gå ned 5-6 kilo siden jeg har lagt på meg en del i det siste og føler det tar på kondisjonen og hurtigheten. Det jeg lurer på er om det er mulig å slanke seg uten at det går utover treningskvaliteten? Tenkte å følge en kostliste på rundt 1500-1600 kcal. Hvordan er det best å gjøre det like etter trening, skal jeg spise en banan og spise lite til kvelds, eller ikke noe i det hele tatt?

Tar i mot alle tips og råd med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du spiser ofte - ca fem ganger om dagen med jevne mellomrom, stabiliserer du blodsukkeret og øker forbrenningen. Det funker som bare det! Drikk mye vann og få i deg en del fiber i tillegg, så går det nok raskt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...