Gjest fotballjente Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hei! Jeg spiller fotball høyt nivå, og trener derfor en del. Jeg vil gå ned 5-6 kilo siden jeg har lagt på meg en del i det siste og føler det tar på kondisjonen og hurtigheten. Det jeg lurer på er om det er mulig å slanke seg uten at det går utover treningskvaliteten? Tenkte å følge en kostliste på rundt 1500-1600 kcal. Hvordan er det best å gjøre det like etter trening, skal jeg spise en banan og spise lite til kvelds, eller ikke noe i det hele tatt? Tar i mot alle tips og råd med stor takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Dersom du spiser ofte - ca fem ganger om dagen med jevne mellomrom, stabiliserer du blodsukkeret og øker forbrenningen. Det funker som bare det! Drikk mye vann og få i deg en del fiber i tillegg, så går det nok raskt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.