Gå til innhold

Mensikoperert for 6 mnd siden, fortsatt ikke bra

JensO2

Anbefalte innlegg

Jeg ble operert for en rift i menisken for ca 6 mnd siden, men føler ikke at kneet er leget. Jeg fungerer normalt i det vanlige liv, og kan trene en del uten å merke plager (jogging og andre rolige øvelser der jeg ikke vrir kneet). Men går jeg over til annen trening, som f.eks fotball der kneet belastes mer og vries får jeg problemer. Problemene består i smerter i kneet, samtidig som det hovner opp. Er dette normalt så lenge etter operasjonen? Har vært i kontakt med min fastlege, men han virket ikke spesielt interessert i å hjelpe meg, og sa at jeg burde holde meg unna fotball i 6 mnd til. Det høres litt rart ut, ettersom jeg har hørt om mange andre som er tilbake i full trening mye tidligere enn meg. Noen som vet noe/har forslag til hva jeg bør gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...