pix Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg liker å trene, og liker, særlig i sal-timer, å presse meg litt for å klare "toppene". Problemet er at når jeg kjenner at det begynner å røyne på, men fortsetter likevel blir jeg først kald, så blir jeg svimmel og kvalm. Noen råd? Jeg har ingen problemer med spising, forsøker å spise en del ca. 2 timer før trening. Håper dere har noen gode ideer, for det er vanvittig irriterende at når viljestyrken for en gangs skyld er på plass, så svikter fysikken! Ps: Har ikke nettopp begynt å trene. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Har ikke så mange overraskende råd: spis godt, og pass på å få i deg det du trenger av proteiner og karbohydrater. Og drikk vann. Væske er veldig viktig under langvaringe treningsøkter. "............................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kris18 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg pleier å spise druesukker eller å drikke noe søtt når jeg trener. Sportsdrikk kan være lurt kanskje.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.