RoyA Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Når jeg løper (lett jogg+++) får jeg etter en stund problemer med begge knæra. Problemet er slik at jeg får en slags "låsemekanisme" i knæra, det føles som et lite knekk som i begynnelsen er veldig ubehagelig og hemmer bevegeligheten i knæra, for så å bli mer og mer ubehaglig (vondere) jo lenger jeg løper. Dette forekommer egentlig sjeldent hvis jeg jogger veldig lett (beveger knæra ganske lite opp og ned), og aldri hvis jeg bare går. Hvis jeg først har fått det, kjenner jeg det selv om jeg går. En litt bedre beskrivelse av selve plagen: Det kjennes i det jeg har løftet et av knæra ca 1/3 av veien opp mot låret, og det føles som om det låser seg litt svakt (ikke totalt låsing) midt i kneet bak.. Jeg har hørt med en militær lege med dette problemet, han kjente litt og merket denne "låse" tingen inne i kneet, men etter et røngten var det ingenting å se.. Det jeg lurer på er om noen andre har hatt samme problem, og eventuellt har et svar på hva det kan være? Det er ikke plagsomt i det daglige liv, men det er hemmende å ikke kunne løpe langt, og knapt kunne spurte en 60m uten at det gjør utrolig vondt.. På forhånd takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.