helsof Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 jeg er en femten år gammel jente. Jeg trener fotball tre ganger i uken, og er i ganske god form. Søndag spilte jeg fotballkamp. Jeg hadde spist ganske rett før trening og jeg fikk veldig hold. Mandagen etter hadde vi engelsk mil på skolen. Da fikk jeg også utrolig vondt hold. Jeg fikk det på begge sider. Etter skolen var ferdig var jeg på fotballtrening, da fikk jeg også hold, men ikke så kraftig(hadde en rolig trening). Siden det får jeg hold bare jeg går noen meter, eller lignende... Spilte også fotballkamp tirsdagen og fikk hold da også... nå har jeg det med en gang jeg beveger meg litt... hva kan jeg gjøre for å bli kvitt holdet? er det noen som har opplevd det samme? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lbm Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hei, har samme problemet. Vært hos lege. Ikke funnet ut av det. Har du ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.