Gå til innhold

Voldsomt søtsug: Cla/chrom ved amming!?

puttelull

Anbefalte innlegg

Jeg fødte mitt3. barn for 2,5 mnd siden. I alle mine svangerskap har jeg hatt liten matlyst, og vært veldig kvalm. Dette har resultert iat jeg har gått kraftig ned i vekt. Alle tre gangene har jeg gått ned mellom 12 og 17 kg.

Nå er det altså 2,5 mnd siden jeg fødte minstemann, - og jeg _sliter_ med denne søthungeren min! Jeg har allerede gått opp igjen 8 kg, og nå vil jeg ikke mer!

Når jeg ikke har vært gravid eller ammet har cla og Chrom hjulpet meg, men kan jeg ta dette nå når jeg ammer?!

Skal også forsøke å få trimmet noe mer, men jeg sliter med bekkenet mitt+ at jeg er under utredning ang. leddgikt/urinsyregikt. Har du noen råd om hvordan jeg skal trene? (Utenom å gå tur, da!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...