Gjest lesehesten Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg er en jente i 20-årene som akkurat har flyttet til utlandet for å studere. I sommer hadde jeg veldig god matlyst, og gledet meg til hvert måltid. Nå, derimot, orker jeg ikke engang tanken på mat. I dag har jeg tvunget meg til å spise frokost og en bolle med nudler + litt frukt. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg har helt mistet matlysten. Jeg trives her hvor jeg studerer, og jeg har ikke hjemlengsel. Orker ikke engang sjokolade - og det er et tegn på at noe er galt. Har forsåvidt mensen akkurat nå, hvis det har noe med saken å gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 B-vitaminer kan gi økt matlyst. Jeg har tatt B-tonin i noen perioder mange år tilbake da jeg hadde problemer med matlyst o.a.- og det hjalp ihvertfall noe. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hei Lesehesten Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Du kan vel ikke trives i utlandet når du har fått dårligere matlyst etter at du har flyttet? Hva med å øke gradvis måltidene. Spise flere og små porsjoner av gangen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.