Gå til innhold

Er det vanlig???


Gjest angel fra småprat

Anbefalte innlegg

Gjest angel fra småprat

For noen år siden, ca fire opplevde jeg et slags overgrep fra en gammel mann. Han var rimelig full og ukontrollert. det er bestefar til venninna mi. Jeg opplevde at han holdt meg fats i hånda, skulle absolutt gi klem og ekkelt kyss på kindene. Det var så vidt vi fikk komt oss derifra. Det sisste han sa er at hvis jeg trengte noen å klemme på, så kunne jeg bare komme til han...

Husker ikke spesifikke områder der han berørte meg, men sitetr bare igjen med en ekkel følelse. Greier ikke ha normalt forhold til menn. Ikke det at jeg har hatt kjæreste. Er det normslt år eagere slik?? Jeg tåler ikke å se gamle feite mannfolk.. da trekker jeg meg unna....

NOrmalt?? Jeg har utvikla anorexi, men det hører jo ikke til under dette forumet. tror ikke det har noe med denne hendelsen å gjøre...

Angel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Angel fra småprat!

Skjønner godt at du synes denne opplevelsen var ekkel, det ville vi alle gjort. Hva synes venninnen din om det som skjedde? Hun synes kanskje det var kjempeflaut at bestefaren hennes oppførte seg så ekkelt mot deg? Har du snakket med henne om det etterpå? Hvem vet - kanskje han har gjort noe liknende mot henne?

Hvor gammel er du nå da? Hvis du ikke har hatt en kjæreste enda, er du sikkert veldig ung. Da tror jeg bestemt at når du treffer en du blir kanonforelska i, så blir det noe helt annet enn en feit, gammel gubbe, slik at du ikke nødvendigvis trenger å forbinde disse to tingene med hverandre.

Det er lov å synes at gamle griser som sikler på unge jenter er ekkelt! Skulle bare mangle! Sånt synes jeg er råekkelt.

Hva tror du årsaken til anorexien kan være da? Jeg er enig med deg i at det som skjedde ikke fører til at man får spiseforstyrrelser, men det kan ha forsterket andre problemer som du sliter med.

Skriv mer hvis du orker! Det er mange her som bryr seg og vil hjelpe deg med gode råd og tips fra egne erfaringer. Eller du kan sende en mail til meg hvis du heller vil det, skriv til [email protected]

God klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engelen

Kjære Angel fra småprat!

Skjønner godt at du synes denne opplevelsen var ekkel, det ville vi alle gjort. Hva synes venninnen din om det som skjedde? Hun synes kanskje det var kjempeflaut at bestefaren hennes oppførte seg så ekkelt mot deg? Har du snakket med henne om det etterpå? Hvem vet - kanskje han har gjort noe liknende mot henne?

Hvor gammel er du nå da? Hvis du ikke har hatt en kjæreste enda, er du sikkert veldig ung. Da tror jeg bestemt at når du treffer en du blir kanonforelska i, så blir det noe helt annet enn en feit, gammel gubbe, slik at du ikke nødvendigvis trenger å forbinde disse to tingene med hverandre.

Det er lov å synes at gamle griser som sikler på unge jenter er ekkelt! Skulle bare mangle! Sånt synes jeg er råekkelt.

Hva tror du årsaken til anorexien kan være da? Jeg er enig med deg i at det som skjedde ikke fører til at man får spiseforstyrrelser, men det kan ha forsterket andre problemer som du sliter med.

Skriv mer hvis du orker! Det er mange her som bryr seg og vil hjelpe deg med gode råd og tips fra egne erfaringer. Eller du kan sende en mail til meg hvis du heller vil det, skriv til [email protected]

God klem fra Grete :-)

Jeg har ikke snakket med henne om det i ettertid. Men der og d syntes hun det var ekkelt... Da vi sykla av sted var vi livredde for at han skulle ta bilen og føle etter oss..

Men kan det kalles et overgrep? Eller hva skal jeg kalle det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...