Gjest Te-fanast Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Kan noen forklare meg hva som er virkningen av å drikke grønn te, og hva det er godt for? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Vitenskapelige undersøkelser har vist at all te, men spesielt grønn te, minsker risikoen for hjerte- karsykdommer, og øker kroppens forsvar mot vanlige virusinfeksjoner som forkjølelse og influensa. Den grønne teen inneholder mange viktige mineraler og vitaminer. De viktigste C, A, B, B2, B12. Videre finner man kalsium, kalium, magnesium, sink, jern, fluor, tannin og koffein. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Og i tillegg til det Lurveline sier så inneholder grønn te massevis av antioksydanter som er kjempefint for kroppen. I tillegg smaker det jo godt da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicroMy Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Og i tillegg til det Lurveline sier så inneholder grønn te massevis av antioksydanter som er kjempefint for kroppen. I tillegg smaker det jo godt da! Smaker godt? Ja, det er jaggu noe i det at smaken er som baken... Det smaker jo høy.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Vitenskapelige undersøkelser har vist at all te, men spesielt grønn te, minsker risikoen for hjerte- karsykdommer, og øker kroppens forsvar mot vanlige virusinfeksjoner som forkjølelse og influensa. Den grønne teen inneholder mange viktige mineraler og vitaminer. De viktigste C, A, B, B2, B12. Videre finner man kalsium, kalium, magnesium, sink, jern, fluor, tannin og koffein. Og virker dessuten rensende for kroppen :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Smaker godt? Ja, det er jaggu noe i det at smaken er som baken... Det smaker jo høy.... Du må ikke la den trekke så lenge, max 2 minutter. Smaker friskt og godt. Trekkes den for lenge (som det står på den) blir den bitter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dame55 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Nå vet ikke jeg om teposer er like sunne som løs te. Jeg synes heller ikke grønn te er noe godt, men de teposene som heter "grønn te med sitron" smaker anneledes og er veldig gode, gjerne også med en sitronskive. Flere med meg som synes det. MVH 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.