Gjest moimoi Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Har vært veldig sløv med å trent de siste årene, og blitt mye stillesitting. Men nå har jeg endelig fått rævva i gir. Det som er saken, det jeg gjerne kunne tenkt meg å bli "kvitt", til den grad det er mulig, er at jeg har ganske bred midje/liv (store hofter) men et stykke inn til beinet. Ekke tjukk, men litt kraftig vil nok noen si. Jeg trener ca 3 ganger i uka, da hovedsaklig for tiden kondisjon og endel styrke, tar en del situps. Men føler likevel at det ikke hjelper. Er det noe jeg kan gjøre, bør jeg heller ut å gå en tur eller har dere noen treningstips/metoder? Hadde satt veldig stor pris på det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Det er ikke mulig å "punktslanke" seg - dvs at den eneste måten å bli kvitt fett på hoftene, er å få ned fettprosenten i kroppen generelt. Og det gjør du gjennom magert og proteinrikt kosthold, mye trening og generelt mindre kalorier inn i kroppen enn du bruker pr dag... Kjedelig men sant. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.