Gjest anonym akkurat nå Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg er overvektig. Har gått ned 20 kg, men veier likevel 100! JEg er i gang med en kostholdsomlegging (Lindberg-aktig) som jeg føler er veldig riktig for meg. Men jeg sprekker hele tiden likevel. Jeg klarer ikke å holde meg når jeg er alene hjemme (og det er jeg dessverre mye da mannen min pendler). JEg trøstespiser når jeg er lei meg, stresset, sint, oppgitt, deprimert, oppjaket osv. Og jeg blir vanvittig rastløs hvis jeg ikke får i meg noe med karbohydrater. Jeg prøver å ikke ha godterier i huset, men kan likevel stappe i meg brødskiver, lomper, knekkebrød osv. Og det bør jeg absolutt ikke ha for tiden. Nå har vekta stått stille siden midten av august fordi jeg sprekker hele tiden. Hvordan skal jeg få bukt med dette. JEg prøver å aktivisere meg selv på kveldne, men det funker bare noen ganer. Jeg sprekker ikke hver kveld, men sånn omtrent 1-2 ganger i uka. Legen har sendt henvisning til psykolog, men det er 6-7 mnd ventetid her jeg bor. Hva skal jeg gjøre i mellomtiden - jeg blir så oppbragt over meg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spiseforstyrret_ Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hei! Jeg vil bare si at jeg har det akkurat på samme måte som deg! Jeg spiser ikke lenger når jeg er sulten og slutter når jeg er mett, men spiser når jeg er stresset, sint, lei, glad eller ikke har annet å gjøre på enn å spise...spisingen tar liksom kontrollen over meg! Jeg kan gi deg mange tips om dette, for jeg vet liksom hva som er bra og hva som ikke er bra, men problemet er nok ikke kunnskapsmangler omkring matemnet. Kanskje vi kunne støttet hverandre i å få orden på spisingen? Jeg er ikke særlig overvektig, men veier mer enn jeg føler meg vel med. Kunne trengt å gå ned 5-6 kg til en vekt rundt 60 kg. Hvis du ønsker å maile meg, så skriv mailadressen din så over jeg å svare deg! Hvis ikke ønsker jeg deg uansett lykke til! klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.