Gå til innhold

Bivirkninger på selo- zok


brevet

Anbefalte innlegg

Hvilke bivirkninger kan Selo -zoc ha?? Tenker da spes på om det er noen bivirkninger som kan ha med impulskontroll å gjøre.Ung mann står på 100mg x1.Lurer også på om det er gjort noen studier på kombinasjonen av alkohol og selo-zok??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LucySky

Det er en rekke bivirkninger til Selo-Zok, så lang som armen din.

Slå opp i Felleskatalogen på nettet. (Jeg tar den sjøl, det jeg merker av ubehag, er at jeg har vondt for å holde fast på tilfeldige tanker, at jeg drømmer underlig og at jeg blir mye mer støl enn jeg pleier (krise for en med muskelsmerter fra før).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Einar Søyland, spesialist i hjertesykdommer

Svar til Brevet.

Jeg regner med at du mener impuls-kontroll i hjertet. Alle såkalte betablokkere (bl.a. Selozok) influerer på både impulsgivning og impuls-ledning, og påvirker således både frekvensen (pulsen) og ledningshastigheten. Det vil hos de fleste bety at pulsen blir lavere på betablokkere, ikke sjelden blir hvilepulsen under 50 slag pr. minutt.

Hvis man er disponert for det vi kaller hjerteblokk, vil betablokkade kunne provosere et mer avansert blokk.

Det er ikke noen fare forbundet med å kombinere betablokkere med moderat bruk av alkohol.Impulspåvirkningen blir ikke vesentlig sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...