Gå til innhold

Helhetlig trening - bruke alle musklene

Gjest Tiria

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt anbefalt å starte med helhetlig trening for kroppen, som gjør at jeg bruker alle musklene. I stedet for styrketrening for eksempel.

Er det noen som har forslag til trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår ikke hvorfor ikke styrketrening kan fungere som helhetlig trening. Det er jo bare å sørge for at du går igjennom alle muskelgruppene når du trener....?

Helhetlig trening må jo være det motsatte av ensporet og spesifikk trening. Så lenge du bruker hele kroppen, og trener både litt styrke, bevegelighet og utholdenehet (f.eks gjennom aerobic, jogging eller sykling) så burde det være bra.

Ellers så kan jeg jo anbefale deg å begynne med yoga - det er en treningsform som tenker på hele kroppen.

www.yogaskolen.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...