Gjest Tiria Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg har blitt anbefalt å starte med helhetlig trening for kroppen, som gjør at jeg bruker alle musklene. I stedet for styrketrening for eksempel. Er det noen som har forslag til trening? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg forstår ikke hvorfor ikke styrketrening kan fungere som helhetlig trening. Det er jo bare å sørge for at du går igjennom alle muskelgruppene når du trener....? Helhetlig trening må jo være det motsatte av ensporet og spesifikk trening. Så lenge du bruker hele kroppen, og trener både litt styrke, bevegelighet og utholdenehet (f.eks gjennom aerobic, jogging eller sykling) så burde det være bra. Ellers så kan jeg jo anbefale deg å begynne med yoga - det er en treningsform som tenker på hele kroppen. www.yogaskolen.org 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramix Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Svømming? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.