MicroMy Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hei alle Noen som har prøvd krom her? Skulle visst virke slankende har jeg hørt noe rykter om... Man veier fremdeles alt for mye, selv om man danser som en gal og spiser normalt - ikke for mye fett eller godterier eller noe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Tror ikke krom virker som noen slankepille akkurat. Det er søtsuget som skal stoppe. Altså; mindre sukker inn = vektnedgang Har hørt at det virker på endel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ferry Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Det virker som fei sier dempende på søthungeren. Men ikke hos alle,jeg prøvde dette en gang samtidig med moderen. Resultat hun gikk ned, jeg har aldri noen gang før eller siden hadt så lyst på søtsaker. Suget var der hele tiden så jeg kuttet de ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Det virker som fei sier dempende på søthungeren. Men ikke hos alle,jeg prøvde dette en gang samtidig med moderen. Resultat hun gikk ned, jeg har aldri noen gang før eller siden hadt så lyst på søtsaker. Suget var der hele tiden så jeg kuttet de ut. Tviler på at de vil bruke deg i sin nyeste markedsføringskampanje da. "piller som gjør at du har lyst på enda mere sukker" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ferry Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Tviler på at de vil bruke deg i sin nyeste markedsføringskampanje da. "piller som gjør at du har lyst på enda mere sukker" Kan kanskje være noe for de som må opp i vekt av en eller annen grunn. Jeg trodde ærlig talt det var noe galt med meg,har aldri opplevd å vokne om natta av å drømme om sjokolade og is. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicroMy Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Det virker som fei sier dempende på søthungeren. Men ikke hos alle,jeg prøvde dette en gang samtidig med moderen. Resultat hun gikk ned, jeg har aldri noen gang før eller siden hadt så lyst på søtsaker. Suget var der hele tiden så jeg kuttet de ut. Hei Det var jo en bummer! Men - har hørt om flere som har prøvd det da de har hørt at de på Tjukkholmen går på det. Vet ikke jeg, for jeg har enda ikke sett på det... De jeg har hørt om (de jobber på arbeidsplassen til mannen min), sier at de mister matlysten av det... Man må vel antakelig bare prøve 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicroMy Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Kan kanskje være noe for de som må opp i vekt av en eller annen grunn. Jeg trodde ærlig talt det var noe galt med meg,har aldri opplevd å vokne om natta av å drømme om sjokolade og is. Leste en artikkel om dette (krom) på www.lommelegen.no. Kanskje du opplevde en bivirkning! Det kan jo umulig være riktig at man skal våkne opp om natta og drømme om sjokolade og is! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dame55 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Både datteren min og jeg har prøvd det. Virket ikke på oss enda vi tok flere piller daglig enn det står på boksen, det sa hun i helsekosten at vi skulle gjøre. Virker vel på noen og ikke på andre denne krom'en, som så mye annet. MVH 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Krom virker slik at det hjelper kroppen med å ha et gjevnere insulinnivå i blodet. På den måten får man mindre svingninger i blodsukkeret, og vil dermed ha mindre blodsukkerfall som kan føre til at man får et stort søtbehov. Krom er på ingen måte et slankemiddel, men et mineral som bidrar til gjevn insulin-nivå... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.