Gå til innhold

Reductol funker!

Gjest kaisaliten

Anbefalte innlegg

Gjest kaisaliten

Til dere som var skeptiske da jeg spurte her for noen uker siden om Reductol kunne funke...: Vel, nå kan dere sitte der med skjegget i postkassa ;-)

Jeg kjøpte tablettene for nøyaktig 2 uker siden og har brukt dem like lenge. Har gått ned 3 kilo på 2 uker, uten å trene og uten å legge om kostholdet. Så det så! :-)

Vet og at helsekost-folket får mye gode tilbakemeldinger på denne. Selv har jeg merket betraktelig mindre matlyst samt sukkerbehov som er minket.

Vel, sånn er det med den saken :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kaisaliten

Aldri i livet om det er de tabelettene som gjør at du har gått ned !!!

Tull og tøys

Du får tro hva du vil, men dette er fakta for meg iallefall. Det kan jo være de virker på noen, og på andre virker de ikke? Hva vet jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ja jeg tror akkurat det jeg vil på dette

Du får tro hva du vil, men dette er fakta for meg iallefall. Det kan jo være de virker på noen, og på andre virker de ikke? Hva vet jeg...

Gjett om de har vært "lure" med å finne navn til tabeletten, Reductil får du jo på resept hos legen, og kun på resept, disse VIRKER.

Så skal helsekost-leverandørene lure oss med nesten samme navn ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkte på Reductol og fant at Reductol inneholder bl.a. krom, så da er det jo ikke så rart at søtsuget minker. Og om mesteparten av overvekten din (forutsatt at du ER overvektig) kommer vel da av at du får i deg for mye søtt til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kaisaliten

Søkte på Reductol og fant at Reductol inneholder bl.a. krom, så da er det jo ikke så rart at søtsuget minker. Og om mesteparten av overvekten din (forutsatt at du ER overvektig) kommer vel da av at du får i deg for mye søtt til vanlig.

Skjønner! Men det inneholder også noe som demper matlysten, og det er DER jeg kjenner det mest. Søtlysten er jeg nok fortsatt til tider, ja...sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaisaliten

Og disse tas sammen med to store glass vann før måltider?

Neida, da tas ikke sammen med to store glass vann. Forstår all skepsis her, men prøv heller selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner! Men det inneholder også noe som demper matlysten, og det er DER jeg kjenner det mest. Søtlysten er jeg nok fortsatt til tider, ja...sukk..

Hvor mange tabletter tar du pr dag? Og hva koster "herligheten" (utgift pr. mnd)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, da tas ikke sammen med to store glass vann. Forstår all skepsis her, men prøv heller selv :-)

Jeg har ikke behov for å gå ned i vekt, men takk for anbefalingen. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaisaliten

Hvor mange tabletter tar du pr dag? Og hva koster "herligheten" (utgift pr. mnd)?

De første fem dagene tar du to tabletter. Deretter tar du en hver dag. Jeg tar den hver morgen - og merker når lunsjtid kommer at jeg ikke er så sulten som jeg var før. Og til middag og, da blir jeg mye fortere mett. Om jeg spiser like mye som før, så får jeg vondt i magen etterpå.

Tablettene koster 199; og varer vel i ca 2 mndr om jeg ikke husker feil.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest kaisaliten

Nå har det gått 20 dager siden sist, hvor mye har du gått ned nå da ?

Hei!

Så gøy at noen følger med :-)

Jo, det har gått noen dager til ja - og jeg har nå gått ned ca 4 kg, men sluttet på tablettene for ca 1 uke siden. Har litt dårlig råd ser du ;-) Hadde det vært opp til meg hadde jeg kjøpt en pakke til umiddelbart, men får vente til neste lønning :-)

Syns disse virker utmerket, særlig på det at jeg blir fortere mett og mistet søtbehovet. Også skal det visst skille ut/trekke til seg en del fett sånn at det ikke blir værende i kroppen.

Så lenge jeg går ned - uten noe ekstra trim eller omlagt kosthold, så er jeg fornøyd :-))

Var veldig skeptisk i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...