Gjest kaisaliten Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Til dere som var skeptiske da jeg spurte her for noen uker siden om Reductol kunne funke...: Vel, nå kan dere sitte der med skjegget i postkassa ;-) Jeg kjøpte tablettene for nøyaktig 2 uker siden og har brukt dem like lenge. Har gått ned 3 kilo på 2 uker, uten å trene og uten å legge om kostholdet. Så det så! :-) Vet og at helsekost-folket får mye gode tilbakemeldinger på denne. Selv har jeg merket betraktelig mindre matlyst samt sukkerbehov som er minket. Vel, sånn er det med den saken :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JEG tror ikke på deg Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Aldri i livet om det er de tabelettene som gjør at du har gått ned !!! Tull og tøys 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaisaliten Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Aldri i livet om det er de tabelettene som gjør at du har gått ned !!! Tull og tøys Du får tro hva du vil, men dette er fakta for meg iallefall. Det kan jo være de virker på noen, og på andre virker de ikke? Hva vet jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ja jeg tror akkurat det jeg vil på dette Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Du får tro hva du vil, men dette er fakta for meg iallefall. Det kan jo være de virker på noen, og på andre virker de ikke? Hva vet jeg... Gjett om de har vært "lure" med å finne navn til tabeletten, Reductil får du jo på resept hos legen, og kun på resept, disse VIRKER. Så skal helsekost-leverandørene lure oss med nesten samme navn .... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Og disse tas sammen med to store glass vann før måltider? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Søkte på Reductol og fant at Reductol inneholder bl.a. krom, så da er det jo ikke så rart at søtsuget minker. Og om mesteparten av overvekten din (forutsatt at du ER overvektig) kommer vel da av at du får i deg for mye søtt til vanlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaisaliten Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Søkte på Reductol og fant at Reductol inneholder bl.a. krom, så da er det jo ikke så rart at søtsuget minker. Og om mesteparten av overvekten din (forutsatt at du ER overvektig) kommer vel da av at du får i deg for mye søtt til vanlig. Skjønner! Men det inneholder også noe som demper matlysten, og det er DER jeg kjenner det mest. Søtlysten er jeg nok fortsatt til tider, ja...sukk.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaisaliten Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Og disse tas sammen med to store glass vann før måltider? Neida, da tas ikke sammen med to store glass vann. Forstår all skepsis her, men prøv heller selv :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Skjønner! Men det inneholder også noe som demper matlysten, og det er DER jeg kjenner det mest. Søtlysten er jeg nok fortsatt til tider, ja...sukk.. Hvor mange tabletter tar du pr dag? Og hva koster "herligheten" (utgift pr. mnd)? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Neida, da tas ikke sammen med to store glass vann. Forstår all skepsis her, men prøv heller selv :-) Jeg har ikke behov for å gå ned i vekt, men takk for anbefalingen. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaisaliten Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hvor mange tabletter tar du pr dag? Og hva koster "herligheten" (utgift pr. mnd)? De første fem dagene tar du to tabletter. Deretter tar du en hver dag. Jeg tar den hver morgen - og merker når lunsjtid kommer at jeg ikke er så sulten som jeg var før. Og til middag og, da blir jeg mye fortere mett. Om jeg spiser like mye som før, så får jeg vondt i magen etterpå. Tablettene koster 199; og varer vel i ca 2 mndr om jeg ikke husker feil. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nyskjerrigpetra Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Nå har det gått 20 dager siden sist, hvor mye har du gått ned nå da ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaisaliten Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Nå har det gått 20 dager siden sist, hvor mye har du gått ned nå da ? Hei! Så gøy at noen følger med :-) Jo, det har gått noen dager til ja - og jeg har nå gått ned ca 4 kg, men sluttet på tablettene for ca 1 uke siden. Har litt dårlig råd ser du ;-) Hadde det vært opp til meg hadde jeg kjøpt en pakke til umiddelbart, men får vente til neste lønning :-) Syns disse virker utmerket, særlig på det at jeg blir fortere mett og mistet søtbehovet. Også skal det visst skille ut/trekke til seg en del fett sånn at det ikke blir værende i kroppen. Så lenge jeg går ned - uten noe ekstra trim eller omlagt kosthold, så er jeg fornøyd :-)) Var veldig skeptisk i begynnelsen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.