ingen ledige nick Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Etter å ha vært syk siden sommeren med gjentatte infeksjoner og plager,opsøkte jeg biopat for å få råd og hjelp til å styrke imunforsvaret og bli i bedre form. Hun anbefalte en diett uten sukker, gjær, melk og vanlig mel. Jeg skulle ta følgende kosttilskudd hver dag. Spektro m jern=2 stk Mega b-stress=2 Bio-c vitamin 750 mg=2 Bio influ zink=1 Bio magnesium=1 Krom=2 Alpha omega 3-6-9=2stk Biodophilus=4. Saken er den at jeg nå er gravid i 4 uke og tar ikke sjansen på å ta alle disse tbl. Må si jeg ble betraktelig bedre etter å ha gått på denne kuren en måned, men hva gjør jeg nå?? Bør jeg ta tilskudd av kalsium? Kan jeg fortsette å følge en diett uten gjær, sukker, melk og hvetemel( har gått ned endel i vekt med denne dietten) Håper noen kan hjelpe meg : 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.