Gå til innhold

Et teit dikt bare..


Gjest Ungmamma

Anbefalte innlegg

Gjest Ungmamma

Hei til dere.

Jeg har ikke skrevet noe her på en stund nå. Har prøvd flere ganger, men det blir så mye kluss og rot at jeg gir opp før jeg får sendt det.

Føler meg kvalm når jeg prøver å skrive her, vet ikke hvorfor. Er det bare jeg?

Har prøvd å skrive dikt, et tips jeg fikk. Har skrevet ett til nå, resultatet er som så. Er litt stolt også at jeg fikk det til, jeg er jo ikke akkurat født med skrive egenskaper da :o)

Jeg sa NEI.

Hørte du meg ei?

Jeg er så bitter, det er i sjela det sitter.

Jeg gråter, når de spør hvorfor snakker jeg i gåter.

Skammen er så stor, større enn de tror.

Jeg visner bort, skjønner du hva du har gjort??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Jeg synes det var et bra dikt jeg, slettes ikke teit! Kjenner meg igjen i det du skriver, og det er det garantert mange andre også som gjør! Skriv mer!!

Vennlig hilsen Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.

Jeg synes ikke det var teit,det var ganske bra.

Jeg har aldri fått beskjed om å skrive dikt,men jeg skriver masse dikt,jeg er veldig glad i å skrive både brev og dikt.

Når jeg har de kraftigeste nedturene mine så kjenner jeg at det hjelper å skrive,spesielt dikt.Da kan jeg skrive i flere timer.

Jeg synes ikke MINE dikt er noe bra,men jeg har fått mye ros av dem,til de få jeg har turt å vist dem til.

Jeg er ikke vant med ros,og nå så synes jeg det er sårende å få det.

Jeg er litt rar jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ungmamma

Hallo.

Jeg synes ikke det var teit,det var ganske bra.

Jeg har aldri fått beskjed om å skrive dikt,men jeg skriver masse dikt,jeg er veldig glad i å skrive både brev og dikt.

Når jeg har de kraftigeste nedturene mine så kjenner jeg at det hjelper å skrive,spesielt dikt.Da kan jeg skrive i flere timer.

Jeg synes ikke MINE dikt er noe bra,men jeg har fått mye ros av dem,til de få jeg har turt å vist dem til.

Jeg er ikke vant med ros,og nå så synes jeg det er sårende å få det.

Jeg er litt rar jeg!

Takk for tilbakemeldingen, det varmer :o)

Jeg har lagt merke til deg de siste dagene på dette forumet, men har ikke fått hilst på deg enda.

Jeg er 18 år og bor i Bergen, også har jeg en liten datter på snart 6 mnd.

For 4 år siden opplevde jeg overgrep fra samboeren til tanta mi.

Det var vondt å lese historien din og hvor kort straff drittsekken fikk.

Jeg håper det hjelper litt at han iallefall fikk en straff for det han har gjort mot deg og at du ble trodd.

Hvis du vil kan du gjerne skrive dikt til oss, det er fint å lese synes jeg :o)

Mange klemmer fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ungmamma

Takk for tilbakemeldingen, det varmer :o)

Jeg har lagt merke til deg de siste dagene på dette forumet, men har ikke fått hilst på deg enda.

Jeg er 18 år og bor i Bergen, også har jeg en liten datter på snart 6 mnd.

For 4 år siden opplevde jeg overgrep fra samboeren til tanta mi.

Det var vondt å lese historien din og hvor kort straff drittsekken fikk.

Jeg håper det hjelper litt at han iallefall fikk en straff for det han har gjort mot deg og at du ble trodd.

Hvis du vil kan du gjerne skrive dikt til oss, det er fint å lese synes jeg :o)

Mange klemmer fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tilbakemeldingen, det varmer :o)

Jeg har lagt merke til deg de siste dagene på dette forumet, men har ikke fått hilst på deg enda.

Jeg er 18 år og bor i Bergen, også har jeg en liten datter på snart 6 mnd.

For 4 år siden opplevde jeg overgrep fra samboeren til tanta mi.

Det var vondt å lese historien din og hvor kort straff drittsekken fikk.

Jeg håper det hjelper litt at han iallefall fikk en straff for det han har gjort mot deg og at du ble trodd.

Hvis du vil kan du gjerne skrive dikt til oss, det er fint å lese synes jeg :o)

Mange klemmer fra meg!

Hallo i luken!

Det er egentelig helt greit at du har skrevet nicket mitt feil,for jeg liker det ikke noe særlig.

Jeg er ingen djevel,selv om det føles slik av og til.

Men det var det første jeg kom på som ikke var opptatt!!Desverre.

Fint at noen endelig legger merke til meg.Det er ingen vane.

Jeg er GANSKE bitter fordi han ikke fikk lenger straff.Men det er ikke så mye jeg kan gjøre med det egentelig.Jeg kan anke,men da får han max 10 mnd til i buret.Og det er det rett og slett ikke verdt.Han fikk jo 15 mnd,men måtte bare sone 5 av dem.Jeg vet at jeg er blitt trodd,han har jo tilstått.Og vi bor jo på et lite sted,hvor ALLE kjenner ALLE,og han er ikke særlig velkommen her noe mer.......hehehehehehehehe,det gosser meg!

Vi prates....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ungmamma

Hallo i luken!

Det er egentelig helt greit at du har skrevet nicket mitt feil,for jeg liker det ikke noe særlig.

Jeg er ingen djevel,selv om det føles slik av og til.

Men det var det første jeg kom på som ikke var opptatt!!Desverre.

Fint at noen endelig legger merke til meg.Det er ingen vane.

Jeg er GANSKE bitter fordi han ikke fikk lenger straff.Men det er ikke så mye jeg kan gjøre med det egentelig.Jeg kan anke,men da får han max 10 mnd til i buret.Og det er det rett og slett ikke verdt.Han fikk jo 15 mnd,men måtte bare sone 5 av dem.Jeg vet at jeg er blitt trodd,han har jo tilstått.Og vi bor jo på et lite sted,hvor ALLE kjenner ALLE,og han er ikke særlig velkommen her noe mer.......hehehehehehehehe,det gosser meg!

Vi prates....

Hei igjen :o)

Det var virkelig ikke meningen å skrive nicket ditt feil. Jeg blandet sammen Tjorven og djevel, så ble det djerven. *Distrè*

Jeg skjønner godt at du er bitter! Men jeg synes ikke du skal anke hvis du selv føler at du ikke orker. Han har fått en kort straff, men nå må han leve med skammen over at hele bygda vet hva han har gjort. Du kan trøste deg med det. *klem*

Selv har jeg ikke annmeldt voktektet jeg opplevde.

Jeg har ikke følt meg sterk nok. Det tok 2 år før jeg fortalte det til det jeg trodde var min beste venn. Han sviktet meg og fortalte det til resten av venne gjengen.

Det er først nå i det siste at jeg har begynt å åpne meg.

Venner vil at jeg skal få skikkelig hjelp av psykolog, men jeg har ikke klart å få meg selv til å ta kontakt. Det blir nok ikke lenge til, for jeg ser selv at jeg ikke klarer dette alene.

Uansett så håper jeg du klarer å lære å leve med det som har skjedd med deg og akseptere den straffen han har fått. Det er tungt å være bitter resten av livet.

Jeg håper vi kan fortsette å holde kontakten. :o)

*kjempe klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :o)

Det var virkelig ikke meningen å skrive nicket ditt feil. Jeg blandet sammen Tjorven og djevel, så ble det djerven. *Distrè*

Jeg skjønner godt at du er bitter! Men jeg synes ikke du skal anke hvis du selv føler at du ikke orker. Han har fått en kort straff, men nå må han leve med skammen over at hele bygda vet hva han har gjort. Du kan trøste deg med det. *klem*

Selv har jeg ikke annmeldt voktektet jeg opplevde.

Jeg har ikke følt meg sterk nok. Det tok 2 år før jeg fortalte det til det jeg trodde var min beste venn. Han sviktet meg og fortalte det til resten av venne gjengen.

Det er først nå i det siste at jeg har begynt å åpne meg.

Venner vil at jeg skal få skikkelig hjelp av psykolog, men jeg har ikke klart å få meg selv til å ta kontakt. Det blir nok ikke lenge til, for jeg ser selv at jeg ikke klarer dette alene.

Uansett så håper jeg du klarer å lære å leve med det som har skjedd med deg og akseptere den straffen han har fått. Det er tungt å være bitter resten av livet.

Jeg håper vi kan fortsette å holde kontakten. :o)

*kjempe klem*

Hvis du ikke forsvinner ut av forumet så prates vi helt sikkert.Du kan jo sende meg en mail hvis du vil det:[email protected]

Den første jeg fortalte det til var ei i klassa mi,som jeg trodde jeg kunne stole på.Men bare et par dager etter at jeg hadde fortalt det til henne så hadde hun sagt det videre til nesten hele skola.Og jeg hatet jo skola fra før av,og de andre hatet meg.Men etter denne episoden,så ble alt mye verre.

Alle trodde at jeg løy.....Og jeg ble mobbet hver dag.Tilogmed 1.klassingene fikk meg til å begynne å gråte.

Skriv meg en mail da...Prates.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...