Frida04 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg er en 36 år gammel kvinne som har fått alvorlige smerter i min høyre fot. Smertene sitter langs yttersiden av fotbladet- i området mellom tærne og helen. (ikke i selve helen eller i tærene, men midt i mellom mot utsiden av foten) Det startet med småverk i foten, men nå er smertene så sterke at jeg ikke klarer å gå på foten. Det er ingen hevelse, kun sterke smerter selv om jeg holder foten i ro uten belastning. Smertene startet i det små for en uke siden, men nå har det tiltatt slik at jeg ikke kan sette noe vekt på foten i det hele tatt.Det "iler" virkelig til i foten når jeg forsøker å myke opp ved å rulle foten rundt i sirkler (ankelbevegelser). Smertene sitter ikke i selve ankelen men i fotbladet langs yttersiden av høyre fot. Hva kan dette være for noe? Håper på et svar fra dere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.