Gjest fotballjente Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hei! Jeg er en jente som trenger å gå ned rundt 5 kg. Jeg vet det meste om trening og kosthold, så det er ikke den type kunnskap jeg er ute etter. Jeg trener fem ganger i uken, både kondisjon, styrke og fotball. Jeg har hørt at for å forbrenne mest mulig fett etter trening skal man ikke spise noe før etter et par timer. Det jeg lurer på er om det kan gjøre at jeg ikke er klar til trening neste dag? Eller har ikke det så stor betydning? Er det isåfall andre metoder jeg kan bruke for å øke fettforbrenningen uten at det går utover restitusjonen? takker for alle svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg har hørt det motsatte: At det er viktig å spise kort tid etter trening, ellers går det ut over muskelmassen. Og at man gjerne må spise raske karbohydrater etter trening. Man fortsetter å forbrenne en stund etter treningen, og da vil jeg tro et lett måltid også fremmer forbrenningen. Men jeg er jo egentlig heks, så jeg vet ikke helt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest godsak Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg har hørt det motsatte: At det er viktig å spise kort tid etter trening, ellers går det ut over muskelmassen. Og at man gjerne må spise raske karbohydrater etter trening. Man fortsetter å forbrenne en stund etter treningen, og da vil jeg tro et lett måltid også fremmer forbrenningen. Men jeg er jo egentlig heks, så jeg vet ikke helt. Dersom det gjelder fettforbrenning, kardiotrening..venter man med å spise en time etter trening. Gjelder det styrketrening/muskler er det viktig å få i seg raske karbohydrater rett etter trening(f.eks banan) og deretter et proteinrikt måltid 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Dersom det gjelder fettforbrenning, kardiotrening..venter man med å spise en time etter trening. Gjelder det styrketrening/muskler er det viktig å få i seg raske karbohydrater rett etter trening(f.eks banan) og deretter et proteinrikt måltid OK, takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.