Gå til innhold

Hvor mye koster egentlig et par jeans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2.200 høres litt drøyt ut spør du meg. Betaler noen sånne summer?

Skrevet

Normalpris (ikke tilbud) på Levi's 501 er vel kr. 799.

Jeg tror ikke jeg er alene om å synes at det er i dyreste laget - og at jeans til over kr. 1000 er helt latterlig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mine par med Jeans koster fra 800 til 1500.

Paret til 1500 var litt i overkant (ble satt ut som følge av selgerens attributter).

Samtlige par er fra Levi's eller Diesel. Mer fancy merker er nok dyrere, så selv om 2200 høres sabla mye ut for et par med bukser, så er det ikke overraskende at man får jeans til den prisen.

Skrevet

Paret til 1500 var litt i overkant (ble satt ut som følge av selgerens attributter).

Samtlige par er fra Levi's eller Diesel. Mer fancy merker er nok dyrere, så selv om 2200 høres sabla mye ut for et par med bukser, så er det ikke overraskende at man får jeans til den prisen.

Kjøper mine på enten H&M eller i utlandet.

Skrevet

Ja, det er drøyt. Man får flotte jeans fra 400-800 kr.

Skrevet

Har vel neppe betalt over 600 noen gang, men i ukebladene ser jeg at det finnes dyrere bukser...

Skrevet

Det høyeste jeg har gått i pris er 700,-. Vanligvis kjøper jeg ikke til over 600,-

Skrevet

prisen spørs egentlig helt på merke på buksen. De fleste merkebukser (Levis, Lee, Fornarina, DKNY, Nudiejeans osv) ligger på rund 800-1200kr. Også finnes det de enda dyrer buksene som har enda mere anerkjente merker (Dolce&Gabbana, Armani, Cavalli, Versace, NoLita osv) de ligger vel på rundt 1500-2500kr. Jeg har en del bukser i 800-1200kr klassen, og har et par bukser i den enda dyrere klassen. I tellegg har jeg en del bukser fra H&M og Vero Moda (som har veldig mye kule jeans) :)

Skrevet

Hender jeg må opp i 799 for å få bukser som er lange nok i beina men det hender jeg har flaks og får kjøpt på tilbud. Forrige gang fikk jeg kjøpt til 200 kr på PopIn, da ble det to par.

Skrevet

Nei, er du gal! Det meste jeg har gitt for et par bukser er vel 699,-? Holder i lange baner for meg, jeg gir blanke i hva som måtte stå på merket.

Skrevet

Det er vel noen som gjør det. Kjøper den som har best fasong. Men ikke over 500.

Gjest tjohooo
Skrevet

Ja, det er ikke uten grunn at de peneste jentene jobber i klesbutikker...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det er ikke uten grunn at de peneste jentene jobber i klesbutikker...

Nope. Men det gjelder egentlig begge kjønn. Ikke mange smådvaske, pølsegumlende og Ringneselskende medlemmer av vif-klanen som jobber på JC.

Skrevet

Aldri i verden! Det er jo en halv sydentur! Og jeg foretrekker å kjøpe rimeligere klær og heller ha råd til å ta en god ferie

Gjest tjohooo
Skrevet

Nope. Men det gjelder egentlig begge kjønn. Ikke mange smådvaske, pølsegumlende og Ringneselskende medlemmer av vif-klanen som jobber på JC.

Næh, men på carlings derimot :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...