Gjest fotballjente Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hei! Jeg er en jente som trenger å gå ned rundt 5 kg. Jeg vet det meste om trening og kosthold, så det er ikke den type kunnskap jeg er ute etter. Jeg trener fem ganger i uken, både kondisjon, styrke og fotball. Jeg har hørt at for å forbrenne mest mulig fett etter trening skal man ikke spise noe før etter et par timer. Det jeg lurer på er om det kan gjøre at jeg ikke er klar til trening neste dag? Eller har ikke det så stor betydning? Er det isåfall andre metoder jeg kan bruke for å øke fettforbrenningen uten at det går utover restitusjonen? takker for alle svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Du skal alltid spise noe næringsrikt etter en trening. Gjør du ikke det, får ikke kroppen ladet seg opp igjen. Du risikerer da at du "tærer" på musklene. ".............................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr Papp Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 *kremt* Du vet nok ikke det meste om kosthold og trening. sorry. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clue1365380406 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Tren kondisjon rett etter styrketrening! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petter_1977 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Du skal alltid spise noe næringsrikt etter en trening. Gjør du ikke det, får ikke kroppen ladet seg opp igjen. Du risikerer da at du "tærer" på musklene. ".............................." Hvis du trener hardt er det helt avgjørende både for fremgangen og for restitusjonen at du inntar næringsrik mat forholdsvis umiddelbart etter trening. Gjør du ikke dette, kan oppleve at restitusjonstiden øker dramatisk og at kroppen ikker klargjort til neste treningsøkt og du risikerer da at denne økten gir deg veldig lite treningsutbytte. Faktisk kan du få negativ treningseffekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hvis du trener hardt er det helt avgjørende både for fremgangen og for restitusjonen at du inntar næringsrik mat forholdsvis umiddelbart etter trening. Gjør du ikke dette, kan oppleve at restitusjonstiden øker dramatisk og at kroppen ikker klargjort til neste treningsøkt og du risikerer da at denne økten gir deg veldig lite treningsutbytte. Faktisk kan du få negativ treningseffekt. Hvorfor skriver du dette til meg? "............................" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hvorfor skriver du dette til meg? "............................" Kanksje han syntes du så ut som ei fotballjente? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Kanksje han syntes du så ut som ei fotballjente? Mulig, det :-) "........................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.