Gjest anonyminco Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Under ribbena på venstre side, hvilket organ sitter der? rett under hjerte. 0 Siter
Gjest Meg!!! Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Der sitter tykktarmen! Sikkert luft i magen hvis det gjør vondt. Prøv å tromme forsiktig der, så kan man ofte høre en hul lyd. Jeg har ikke skikkelig peilig altså, men vet at tykktamen er der iallfall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.