Gå til innhold

Hva setter i gang magen? Ikke på do...

Gjest laila den tredje

Anbefalte innlegg

Gjest laila den tredje

Ikke vørt på do på tre dager nå. Litt rart syns jeg. Spiser jo helt normalt, grove skiver og fisk og kjøtt til middag.

Er det noe jeg kan gjøre som setter magen i gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drikk mye vann, mosjoner og som fei sier svisker, rosiner ol. Jeg har tydd til en kopp sterk kaffe før froksot og det hjelper. (men det er mer sånn akutt og ikke "forbyggende)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikk mye vann.

Spis svisker eller tørkede aprikoser.

Enig i de andre tipsene her.

I tillegg vil jeg også anbefale rød paprika, vet flere som er fornøyd med det.

Særlig masse vann hjelper.

Mosjon også.

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

All-bran frokostblanding.. eller bran flakes! Det setter fart på magen.

Synes jeg blir så oppblåst av de kornblandingene jeg. At dem setter fart på magen er helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille, store, redde meg

Kjøp pursennid på apoteket. De er reseptfrie og brukervennlige. Men ikke ta mer enn to om gangen. De funker garantert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Også vil det hjelpe å stresse ned også...stress er roten til alt ondt...Hvis man er anspent kan tarmene "snurpe" seg sammen og det blir vanskeligere å få fortgang på sakene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...