Gjest laila den tredje Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ikke vørt på do på tre dager nå. Litt rart syns jeg. Spiser jo helt normalt, grove skiver og fisk og kjøtt til middag. Er det noe jeg kan gjøre som setter magen i gang? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Drikk mye vann. Spis svisker eller tørkede aprikoser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Drikk mye vann, mosjoner og som fei sier svisker, rosiner ol. Jeg har tydd til en kopp sterk kaffe før froksot og det hjelper. (men det er mer sånn akutt og ikke "forbyggende) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Biola melk virker på meg. Før så kunne jeg gå i 14 dager, nå er jeg en gang om dagen eller annenhverdag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dame55 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Drikk mye vann. Spis svisker eller tørkede aprikoser. Enig i de andre tipsene her. I tillegg vil jeg også anbefale rød paprika, vet flere som er fornøyd med det. Særlig masse vann hjelper. Mosjon også. MVH 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Og grønnsaker. Fiber er viktig for fordøyelsen. Ellers som de andre sier: svisker og vann. Linfrø er også bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest raisin Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 All-bran frokostblanding.. eller bran flakes! Det setter fart på magen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alive&kicking Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 wasa knekkebrød. Husman. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dame55 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 All-bran frokostblanding.. eller bran flakes! Det setter fart på magen. Synes jeg blir så oppblåst av de kornblandingene jeg. At dem setter fart på magen er helt sikkert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille, store, redde meg Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Kjøp pursennid på apoteket. De er reseptfrie og brukervennlige. Men ikke ta mer enn to om gangen. De funker garantert! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginniey Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Også vil det hjelpe å stresse ned også...stress er roten til alt ondt...Hvis man er anspent kan tarmene "snurpe" seg sammen og det blir vanskeligere å få fortgang på sakene... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.