Gjest Håpefull:)1 Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Lurer på hvilke rettigheter jeg har i tilfelle egen sykdom eller sykt barn. Jobber som vikar i div.kommunale barnehager. Begynnte i dag et 6 ukers vikariat 50% og inngått kontrakt på dette. Her står det at jeg må ha jobbet 2 mnd for å kunne benytte egenmelding. Gjelder det for den enkelte barnehage og den enkelte kontrakt? Siden 9.august har jeg jobbet i en annen kommunal barnehage med regulativ lønn, (som vikar). Før dette jobbet jeg et år på SFO, også i Oslo kommune (sept-03 - juni 04). Har jo således vært ansatt lenge i oslo kommune eller begynnte jeg liksom "på nytt" nå i høst? Noen som vet. Det går jo så mye sykdom for tiden og jeg lurer på hvordan jeg stiller hvis jeg selv blir syk.Noen som vet? 0 Siter
fyrlykt Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Hvis du har jobbet sammenhengde i samme kommune så lenge har du helt klart rettigheter i forhold til egen og barns sykdom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.