Gjest Rusle Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Nei, det tror jeg ikke. Ganske mildt her og regn. 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 Jeg bodde i New Yorkområdet et år, og den sommeren var det over 40 varmegrader i lang periode. Det ønsker jeg meg ikke igjen. For mye og for lite, duger nok ikke;o) 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Jeg kommer ikke fram jeg hvis det blir skikkelig ispanser som det var i fjor. Det var helt forferdelig, jeg var inne nesten hele vinteren og kjedet vettet av meg. Teker på det hver dag jeg, Dorthe, hver dag når jeg er ute og går eller jogger. Nå er det snart slutt på å ha kontroll med underlaget. Kan ikke tenke meg noe verre enn dette glattføre. Blir helt hemmet. Greit nok med brodder, men spenner meg allikevel når det er som verst. Går så anspent og blir jo helt stiv. Stiv nok fra før også, med denne fibromyalgien. Diagnosen krever mye aktivitet, derfor er vinteren fryktelig p.g.a. glattføre. Får vel sette meg på trimsykkelen og sykle og se frokost-TV og deretter ta fram håndvektene. Mosjon det også, men frisk luft blir det lite av på denne måten. Dessuten er det godt å være ute i naturen. Kan jo bli lei husets fire vegger også. Glad jeg har pc og internett i vintermånedene ihvertfall. MVH 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Teker på det hver dag jeg, Dorthe, hver dag når jeg er ute og går eller jogger. Nå er det snart slutt på å ha kontroll med underlaget. Kan ikke tenke meg noe verre enn dette glattføre. Blir helt hemmet. Greit nok med brodder, men spenner meg allikevel når det er som verst. Går så anspent og blir jo helt stiv. Stiv nok fra før også, med denne fibromyalgien. Diagnosen krever mye aktivitet, derfor er vinteren fryktelig p.g.a. glattføre. Får vel sette meg på trimsykkelen og sykle og se frokost-TV og deretter ta fram håndvektene. Mosjon det også, men frisk luft blir det lite av på denne måten. Dessuten er det godt å være ute i naturen. Kan jo bli lei husets fire vegger også. Glad jeg har pc og internett i vintermånedene ihvertfall. MVH Pcen er en velsignelse og godt selskap når det blir så utrivelig ute ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.