Gå til innhold

hoven leppe


jænte

Anbefalte innlegg

hej...

jeg speiste nettop frokost,drakk et glass oboy og en kopp te. rett etterpå kjente jeg at den ene sida av leppa mi hovna skikkelig opp. den er ennå veldig hoven. er litt redd for hva dette kan være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Heidi84

Er dette første gang det har skjedd? Det samme hendte med meg for to dager siden. Drakk to glass med C-vitamin, og endte opp med to skikkelig hovne lepper. Fikk noen små prikker på overleppen og tror det rett og slett var en allergisk reaksjon. Var hos legen for en uke siden og tok en hel del allergitester og vet at jeg reagerer på veldig mye. Så kan godt være at du er allergisk mot noe av det du spiste eller drakk. Skjer det igjen bør du kanskje tenke på å ta en test hos legen.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei

Hvis det ikke går over så stikk til legen og få han til å se på det. Hvis du er riktig uheldig kan det være et noe som heter "melkerson rosental syndrom". Det er veldig sjeldent så det er få leger som er kjent med dette.

Da jeg var 18 år fikk jeg dette (er 30 nå), og ble behandlet med kortison. Leppa har gått tilbake til normal tilstand, men det hender en sjelden gang at den kommer tilbake. Med denne leppa følger også en "sprukken" tunge.

Håper du kun har fått en allergisk reaksjon eller noe sånt :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...