Gå til innhold

Forelsket, men i feil mann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Sukk* Jeg er oppetter ørene forelsket, men i feil mann! Vi har masse til felles, trives i hverandres selskap, prater godt sammen, han er snill og god, sexy som få og vi har samme humor. Han vet at jeg er forelsket i ham, men som den gode mannen han er så utnytter han det ikke, skikkelig mann dette nemlig. Jeg har aldri følt noe slikt, har aldri vært så sinnsykt tiltrukket av noen, både fysisk og mentalt.

Skåret i gleden er at han er gift. Han har vært gift i _mange_ år og jeg har ingen intensjoner om å ødelegge forholdet deres. Må bare få ut litt frustrasjon! Han har også gjort det klart at han ikke føler annet enn vennskap for meg, vi er enige om å være gode venner, det er alltid godt å ha noen man kan prate med.

Akkurat nå kan jeg ikke se for meg at livet kan ha en annen i bakhånd for meg, en som kommer i nærheten av ham - han er alt jeg har lett etter i en mann! Men jeg prøver å se optimistisk på fremtiden alikevel... *Lengselsfullt sukk*

Få et par trøstens ord med på veien da! *Hulk* ;o)

Gjest dolly dimpel
Skrevet

Håper ikke det er min mann :).

Fingra av fatet. Du kommer over det etterhvert.

Du er så forelska at du har postet vanvittig mange ganger, så vi har fått det med oss alle som en.

Skrevet

Håper ikke det er min mann :).

Fingra av fatet. Du kommer over det etterhvert.

Du er så forelska at du har postet vanvittig mange ganger, så vi har fått det med oss alle som en.

Neida, datatrøbbel. :o)

Skrevet

Uff da, slikt er ikke lett. Tror det vil bli lettere for deg etter hvert nå som han gar sagt han kun vil ha deg som en venn.

Du har min sympati! ;-)

Skrevet

Husker jeg leste dette på en dovegg da jeg var akkurat gammel nok til å skjønne alt unntatt ordet "pain/painful". Jeg skrev derfor diktet ned og slo opp i en ordbok da jeg kom hjem igjen *S*:

To love is painful, that is true,

and not to love is painful too,

but still it is the greatest pain

to love and not be loved again

Ellers håper jeg det nå går over ettersom han har sagt at han bare vil ha deg som venn! :-) For det er best å holde fingra fra fatet, vet du! *S*

Skrevet

Husker jeg leste dette på en dovegg da jeg var akkurat gammel nok til å skjønne alt unntatt ordet "pain/painful". Jeg skrev derfor diktet ned og slo opp i en ordbok da jeg kom hjem igjen *S*:

To love is painful, that is true,

and not to love is painful too,

but still it is the greatest pain

to love and not be loved again

Ellers håper jeg det nå går over ettersom han har sagt at han bare vil ha deg som venn! :-) For det er best å holde fingra fra fatet, vet du! *S*

LOL, den hadde jeg glemt.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Det er mange menn som er vidunderlige, når du ikke kjenner dem fra hverdagen. Jeg vet du sannsynligvis synes jeg er teit nå. Men hvis han liker deg, kommer alt det fantastiske i ham frem. Og kontakten mellom dere kan være super. Hadde du levd med ham noen år, er det lite sannsynlig at du ville synes noe i NÆRHETEN av det du synes nå.

Er man heldig, gjør man et klokt valg i kjærlighet (for å forenkle litt..) Men love is hard work too. Så lykke til med å finne enn mann som er LEDIG, som er pålitelig, snill og har masse gode egenskaper, ...passe kjekk.. og så: Work for it!

en (snus)fornuftig hilsen fra

Skrevet

Jeg hadde ikke satt pris på at min mann hadde den type gode venner.

Uansett, jeg føler med deg. Det er helt fryktelig å være opp over ørene betatt og fullstendig fylt av en som man av ulike grunner ikke får.

Håper du kommer over det snart. Det fins andre der ute for deg. Helt sikkert! Du ser dem bare ikke så lenge du ser på ham. Lykke til, Lillemus.

Skrevet

Er litt misunnelig. Har nesten glemt hvordan det er å være såå oppover ørene forelsket. Tror nesten jeg har mistet den evnen.

Du vil ikke ødelegge noe, men har likevel fortalt han at du er forelsket.

Så da får du meg til å tro at du ikke er helt ærlig med deg selv. Du har vel et lite håp kanskje?

Prøv å se han for deg, når han promper, sitter på do, piller seg i nesen og slike ufyselige ting. Kanskje det hjelper.

Skrevet

Livet kan faktisk være fylt med positive overraskelser...

slik at om du tror/føler denne er perfekt så kan det meget vel komme en rundt hjørnet som "er bedre".

Det har jeg erfart så det kan skje.

Så får vi krysse fingrene for deg Lillemus for at denne nye ikke er gift og at han huser andre følelser enn vennskap for deg etter noe tid.

*trøsteklem*

:)

Gjest Kjøttkake
Skrevet

Vet åssen du har det på en måte. Har i hvert fall vært forelsket i en jeg aldri kan få - selv om han er singel.

Men i dette tilfellet er det jeg som er gift, og HAN er svogeren min...

Jeg fant ut at siden det uansett ikke var noe fremtid med han, og jeg tross alt elsker mannen og barna mine - måtte jeg bare overse de følelsene.

Jeg klarte å komme over det til en viss grad - men jeg vil alltid føle noe spesielt sammen med ham.

Til slutt vil jeg understreke at jeg og min mann har det kjempefint sammen, og jeg ville ikke hatt det noe annerledes.

Håper du finner ut av det, lykke til :)

Skrevet

Neida, datatrøbbel. :o)

Mener å huske at du var ganske pissed da noen 'kapret' din ex - kanskje du burde tenke over hvilken situasjon du er i selv nå ? Dvs. synes du det er helt ukomplisert og greit overnfor hans kone dette som skjer nå?

Skrevet

Mener å huske at du var ganske pissed da noen 'kapret' din ex - kanskje du burde tenke over hvilken situasjon du er i selv nå ? Dvs. synes du det er helt ukomplisert og greit overnfor hans kone dette som skjer nå?

Selvfølgelig synes jeg ikke det! Jeg synes det er grusomt med tanke på hans kone og hun er hovedgrunnen til at jeg ikke legger meg aktivt etter ham. Han og jeg vet hvor landet ligger og lar det nok være med det.

Men forelska er jeg alikevel....

Skrevet

Er litt misunnelig. Har nesten glemt hvordan det er å være såå oppover ørene forelsket. Tror nesten jeg har mistet den evnen.

Du vil ikke ødelegge noe, men har likevel fortalt han at du er forelsket.

Så da får du meg til å tro at du ikke er helt ærlig med deg selv. Du har vel et lite håp kanskje?

Prøv å se han for deg, når han promper, sitter på do, piller seg i nesen og slike ufyselige ting. Kanskje det hjelper.

*Fnis*

Jeg har tenkt masse på dette de siste mnd og jo, jeg er ærlig med meg selv. Vel, i begynnelsen drømte jeg jo litt, men torte jo aldri håpe for alvor at det skulle bli noe mellom oss og det gjør det jo ikke heller. Han er ikke det minste interessert i gå fra sin flotte kone og det er jeg i grunnen glad for selv om det sikkert høres veldig rart ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...