prater Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Hei, På bakgrunn av høyden på foreldre og besteforeldre skal vår datter kunne bli ca 153 cm.(Foreldre, far:179cm, mor: 158cm) Hun er nå snart 14 og ca 148cm. Hun plages (også av medelever, men dette gjøres ganske subtilt, og er vanskelig å håndtere som mobbing) av sin lave høyde, og vi vil så gjerne hjelpe. 1) Finnes det noen hormonell behandling uten store bivirkninger? 2) Vil den ha noe effekt i forhold til "genetisk forventa" høyde? 3) Når må behandlinga settes inn for at den skal ha effekt? Mvh Prater 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Jeg tror det er for sent med hormoner når de har fått menstruasjon. Men du bør kontakte lege så fort som mulig å spørre om mulighetene! 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Kan jeg spørre deg hvordan du har regnet ut hvor høy datteren din kommer til å bli? Vi har en jente på 10, som er 153 cm, vi lurer litt på hvor høy hun vil bli... mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.