Gå til innhold

Ladies!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Wanna impress the ladies?

Pretend you are interested in their panty liners!"

"Allright!!"

Skrevet

"Wanna impress the ladies?

Pretend you are interested in their panty liners!"

"Allright!!"

Det er da slik vi gjør store deler av livet, det. Later som om vi er intereserrte i alt pjattet og alt stresset deres. Det eneste vi egentlig er insteresserte i er selfølgelig å komme innenfor trusa dares.

"........................."

Skrevet

Det er da slik vi gjør store deler av livet, det. Later som om vi er intereserrte i alt pjattet og alt stresset deres. Det eneste vi egentlig er insteresserte i er selfølgelig å komme innenfor trusa dares.

Så enkle dere er......;o)

Skrevet

....og da er det selvsagt viktig å ha full info om hva trusa inneholder, joda, jeg skjønner det! *S*

Skrevet

....og da er det selvsagt viktig å ha full info om hva trusa inneholder, joda, jeg skjønner det! *S*

Vi vil jo ikke risikere å møte på uventede fremmedlegemer der. Derfor liker vi å ha så god oversikt over innlegg- og bind-freksens som mulig.

"..........................."

Skrevet

Så enkle dere er......;o)

Jepp. Det er det som gjør oss så greie å ha med å gjøre.

"............................."

Skrevet

Vi blir smartere av dem, rett og slett. Du burde prøve!

Spørs om det hjelper! Husker jeg hørte en historie for noen år siden om en som skulle sykle Trondheim-Oslo, og som hadde fått som tips å bruke damebind for å beskytte sine edlere deler fra påkjenningen fra sykkelsetet.

Det var bare det at stakkaren hadde det på med limsiden OPP, og det var visst ikke så deilig etter mnage timer på sykkelen, nei! ;-)

Skrevet

Det er som kjent et vanlig middel mot hodepine.

Man tar på truseinnlegget, og vips er hodepinen borte!

Hyppigheten varierer for hvor ofte en får hodepine.

he he

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Jeg velger å ta deg alvorlig, jeg. Truseinnlegg er bra å ha på slutten av mensen, for da er det så lite som kommer at bind er unødvendig. (bind er altså tykkere). Eller hvis man er usikker på om man er HELT ferdig med mensen. Av og til har damer utflod, det er en væske som kan sette flekker i trusa, da bruker man truseinnlegg. Æsj dette ble dårlig forklaring, men et forsøk iallfall.

Skrevet

Spørs om det hjelper! Husker jeg hørte en historie for noen år siden om en som skulle sykle Trondheim-Oslo, og som hadde fått som tips å bruke damebind for å beskytte sine edlere deler fra påkjenningen fra sykkelsetet.

Det var bare det at stakkaren hadde det på med limsiden OPP, og det var visst ikke så deilig etter mnage timer på sykkelen, nei! ;-)

Jamen, det er jo klart. Stakkaren hadde det på feil vei - dermed ble han dummere, og ikke smartere. Man må nok ha de på, på riktig måte, over en viss tid før hjernecellene begynner å boble.

Skrevet

Jamen, det er jo klart. Stakkaren hadde det på feil vei - dermed ble han dummere, og ikke smartere. Man må nok ha de på, på riktig måte, over en viss tid før hjernecellene begynner å boble.

Men på den annen side så beskyldes jo stadig vekk menn for å tenke med det lille hodet fremfor det store, så kanskje han skulle ha truseinnlegget i pannen i stdete?

Skrevet

Ahahaha!!!

Skrevet

Men på den annen side så beskyldes jo stadig vekk menn for å tenke med det lille hodet fremfor det store, så kanskje han skulle ha truseinnlegget i pannen i stdete?

Nja. Problemet med å tenke med det lille hodet er jo at det ikke er særlig smart. Så hvis man ved å bruke disse innleggene kan gjøre det litt smartere, så ville jo endel problemer være løst på sikt. Problemet er ikke AT det lille hodet overtar styringen, men at det er så stokk dumt.

Skrevet

Nja. Problemet med å tenke med det lille hodet er jo at det ikke er særlig smart. Så hvis man ved å bruke disse innleggene kan gjøre det litt smartere, så ville jo endel problemer være løst på sikt. Problemet er ikke AT det lille hodet overtar styringen, men at det er så stokk dumt.

men om man ikke klarer å få det til å bli smartere, så kan man kanskje blokkere dets muligheter til å ta over styringa, for eksempel ved å rulle det stramt inn i et truseinnlegg med kraftig teip.

Skrevet

men om man ikke klarer å få det til å bli smartere, så kan man kanskje blokkere dets muligheter til å ta over styringa, for eksempel ved å rulle det stramt inn i et truseinnlegg med kraftig teip.

Det var faktisk en god idè. Det skal jeg ta opp til vurdering når ting begynner å gå over alle støvleskaft.

"............................"

Skrevet

Det var faktisk en god idè. Det skal jeg ta opp til vurdering når ting begynner å gå over alle støvleskaft.

"............................"

Ettersom du beskriver det som en fremtidsvisjon at ting skal begynne å gå over støvelskaftene, er det kanskje rimelig å legge til grunn at de samme tingene p.t. går ned i støvelskaftene?

I såfall: Vadere eller slagstøvler? ;-)

Skrevet

Ettersom du beskriver det som en fremtidsvisjon at ting skal begynne å gå over støvelskaftene, er det kanskje rimelig å legge til grunn at de samme tingene p.t. går ned i støvelskaftene?

I såfall: Vadere eller slagstøvler? ;-)

Neida. De holder seg sånn ca. midt på leggen for det meste :-)

".............................."

Skrevet

Jeg velger å ta deg alvorlig, jeg. Truseinnlegg er bra å ha på slutten av mensen, for da er det så lite som kommer at bind er unødvendig. (bind er altså tykkere). Eller hvis man er usikker på om man er HELT ferdig med mensen. Av og til har damer utflod, det er en væske som kan sette flekker i trusa, da bruker man truseinnlegg. Æsj dette ble dårlig forklaring, men et forsøk iallfall.

Her har du fått med det meste, men jeg har en liten ting til å tilføye: jeg bruker ofte truseinnlegg samtidig som jeg bruker tampong... ekstra beskyttelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...