Gå til innhold

Ladies!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida. De holder seg sånn ca. midt på leggen for det meste :-)

".............................."

MIDT på LEGGEN???? Snakker vi om de samme tingene?

Skrevet

Jeg velger å ta deg alvorlig, jeg. Truseinnlegg er bra å ha på slutten av mensen, for da er det så lite som kommer at bind er unødvendig. (bind er altså tykkere). Eller hvis man er usikker på om man er HELT ferdig med mensen. Av og til har damer utflod, det er en væske som kan sette flekker i trusa, da bruker man truseinnlegg. Æsj dette ble dårlig forklaring, men et forsøk iallfall.

Mange takk for svar engel..

Selv om det var ganske morsomt å lese svarene til de mer "useriøse" folka, satte jeg pris på et seriøst og godt forklart svar. :)

Det var godt nok for meg jaffal

Skrevet

MIDT på LEGGEN???? Snakker vi om de samme tingene?

Jeg vet ikke. Gjør du?

"..........................."

Skrevet

Jeg vet ikke. Gjør du?

"..........................."

...trodde vi snakket om noe som skulle rulles inn i truseinnlegg med krfatig teip, men jeg tar visst feil! ;-))

Skrevet

...trodde vi snakket om noe som skulle rulles inn i truseinnlegg med krfatig teip, men jeg tar visst feil! ;-))

Det var jo du som snakke om "nedi støvelskaftene" :-)

Jeg vet ikke hva jeg snakker om.

"........................"

Skrevet

Det var jo du som snakke om "nedi støvelskaftene" :-)

Jeg vet ikke hva jeg snakker om.

"........................"

Ja hvis den henger NED i støvleskaftene, med eller uten truseinnlegg, så er det jo et betimelig spørsmål om du foretrekker vadere eller slagstøvler! ;-)

Skrevet

Ja hvis den henger NED i støvleskaftene, med eller uten truseinnlegg, så er det jo et betimelig spørsmål om du foretrekker vadere eller slagstøvler! ;-)

Uff, nei. Nå blir du altfor avansert her :-)

"..............................."

Skrevet

Her har du fått med det meste, men jeg har en liten ting til å tilføye: jeg bruker ofte truseinnlegg samtidig som jeg bruker tampong... ekstra beskyttelse.

Jeg bruker det på turer hvor det er vanskelig å få skiftet tøy -bilturer etc, som går over noen timer - da er det greit med intimservietter og truseinnlegg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...